kardan adamlı çerçeve



Bu çerçeveyi yapalı çoookkkk oldu. Sanırım pek çoğumuzun blogların kapatılması zamanından yayınlanmayan işleri vardır. Ben de birikenleri yavaş yavaş eriteceğim.
Çerçeve mumla eskitme. Aslında hediye olacaktı ama fotoğraflardan da görüldüğü gibi vernik kazasına uğradı bende kaldı. Çok da özenerek yapmıştım. Kardan adamları deniz kestanesi. Beyaza boyadım kestaneleri, içlerine silikon sıktım ki çabucak kırılmasınlar. Pullardan da kar yaptım. İçi hala boş çerçevemin. Bir fotoğraf ayarlamalı aslında.

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş, bence hiç kazaya uğramış gibi deil

    YanıtlaSil
  2. Buradan hiçbir vernik kazası görünmüyor??? Çok da güzel olmuş. Sen kullan bari:)

    YanıtlaSil
  3. süper görünüyor valla hiçde kazaya uğramış gibi değil ben çok beğendim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş canım.hatadanda bir model çıkabiliyor....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  5. canım çok beğendim hem kardanadam hem yaprak süper olmuş

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş mumla eskitme tekniğini bende çok beğeniyorum çok şık

    YanıtlaSil
  7. Çok cici olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım benim!

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık çok güzel:)

    YanıtlaSil
  10. Vernikler biraz sararttı. Çok teşekkür ederim hepinize:))

    YanıtlaSil
  11. Ne icin, tesekkur ariyordum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder