pazar günü Urla



Cumartesi bahçe keyfinin ardından pazar günü de Urla'ya gittik. Hava güzel olunca deniz kıyısında dolaşmamak olmaz. Nasıl özledim denize girmeyi. Yaz bir an önce gelse artık. Deniz uzun zaman sonra nihayet bisiklete binmeye karar verdi. Çok zor razı ettik vatandaşı. Şimdi de seviyor ama hala korkuyor biraz. Yukarıda görüldüğü gibi Devrim sürekli Deniz'in peşinde koşuyor. İyi spor yaptı bu hafta sonu. Devrim çocuklarla ilgilenirken bende deniz kabukları topladım. Dalgalarla o kadar çok gelmişler ki kıyıya pek toplayan da olmamış sanırım epey bir ganimetim oldu. Artık el atsam deniz kabuklarına iyi olacak sanki....

Yorumlar

  1. Oh ne güzel, biz de haftaya Karaburun'a gitmeyi planlıyoruz,umarım hava güzel olur.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel. Ben görmedim daha Karaburun'u. Yolu kötüymüş diye Devrim hep geçiştiriyor.

    YanıtlaSil
  3. İlahi biz ta buralardan gelip gezdik Karaburunu öyle geçiştirmek yok, hemen hemen her sene Sığacığa geliriz ordanda Alaçatıya geçeriz inşallah bu senede gelebilirim sevgiler....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder