Mutlu Çocuklar için yapıyorum


23 nisan kapıda çok az bir zaman kaldı. Bugüne kadar hep bere yaptığım Mutlu Çocuklar için bu kez oyuncak yapmak istedim. Özlem her zaman berelerin çok işe yaradığını söylese de ben çocuklar için farklı bir şeyler yapmak istedim bugüne kısmetmiş.
Bu doğum gününde Deniz'e kanguru yapınca geldi bu fikir aklıma. Çocuklar için de elimden geldiğince polar oyuncaklar dikmeye başladım. Çok zor olmayan, ayrıntısı az kalıplar seçerek mümkün olduğunça çok oyuncak dikmeye çalışacağım. İlkler kangurular oldu...

Yorumlar

  1. ellerine sağlık renkleride çok güzelmiş kocaman yüreğin hiç üzüntü bilmesin canım benim. öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Abla seni derneğe verdiğin katkılarından dolayı ne kadar tebrik etsem az.. Şimdiden 23 nisanı düşünmeye başlamışsın bile ve bu oyuncaklar harika olmuş.. emeğine sağlık. Rabbim kat kat sevap yazsın

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim Nadire:))Anca yetişir dedim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder