Kanguru ailemiz


İşte buda bizim kanguru ailemiz. Deniz'in doğum günü hediyesi bu kangurular. Galiba abi kanguru unutulmuş. Sabah bu durumun bir mızmızlığı vardı ya onu da tamamlarız artık. Bir önceki yazıda da anlatmıştım. Deniz kanguru istiyordu benden süpriz yapmak istedim. Yavrusuyla birlikte bir tane yaptım. Ama erkek kanguruların kesesi olmazmış alalacele bir de baba kanguru yaptık.
Model kafamdan değil. Buradaki kalıplardan faydalandım. O kalıpları her iki kanguru da da büyüterek uyguladım.

Yorumlar

  1. ohh ne güzel aile tamamlanıyor. sayelrinde usta bir oyuncakçı olacaksınbence üzerinde dur sen bunun.
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık,çok şirin olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  3. bazen çocukların ne kadar alışılmadık istekleri oluyor, kanguru gibi :)
    ne biliyim, kedi, köpek, at-eşek dururken, sen git elin kangurusunu iste!:)
    annelerinin neler yapabileceğini biliyorlar tabi, akıllı çocuklar :)
    yine çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hatice annem de aynısını dedi:))

    Filiz teşekkür ederim

    ay-serbenimkiler öyle valla. Ada önce piton sonra penguen istedi. Deniz de kanguru. Şimdi de tüm Madagaskar Penguenleri filminin karakterlerini tamamlasam iyi olurmuş. Bakacağız artık

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım bu kangurulara, eline sağlık, çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  6. yazarkafeden geldim buraya, yeni başladım orada yayın yapmaya. el yapımı oyuncakları ben de seviyorum. güle güle oynasın kuzular.

    YanıtlaSil
  7. merhaba anne kaleminden. Ben de yeniyim yazarkafe'de.
    El yapımı oyuncak güzel oluyor kesinlikle:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder