doğum günü ikramları




Bu doğum gününde resmen kurabiyelere çalışmışım. Kendimi kaptırdım tam 7 çeşit kurabiye yaptım. (tabaktaki eksildikçe ekledim) Tarçınlı kalp, kakaolu un kurabiyesi, nescafeli kurabiye, zeytinyağlı kurabiye, reçelli yıldızlar, nişastalı kurabiye ve tuzlu kurabiye. Tuzluyu satın aldığımı sanmaları hoş oldu benim için. Tuzlu olarak sadece poğoça ve yukarıdaki labneli topçukları yaptım. Bir de patates salatası.
Pastamız Deniz'in isteğiyle kakaolu kekli araları beyaz kremalı oldu. Muzlu ve damla çikolatalı bir pasta.

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık canım, hepsi çok güzel, senin kuzular çok şanslı. Deniz'in doğum gününü kutlarım, uzun, sağlıklı, mutlu bir ömür dilerim sevdikleriyle birlikte:)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık hepsi nefis de denizin doğum gününü kutlar sağlıklı uzun ömürler dilerim

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel tüm dostlar bloglarını güncelleyebiliyor artık, harika. Ben de Deniz'e mutlu yıllar diliyorum!

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim arkadaşlar:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder