Şimdi de koltuklara el attım



İki yıl kadar önce aldım koltuklarımı. O zaman gelen misafirlerime yatacak yer olur mantığı ile biraz ağır bir şeyler almıştım. Sonradan pişman oldum ama yapacak bir şey yok artık. Bu arada koltukların arkalıklarına konan yastıklar resmen taş gibi sert. İçlerini o kadar çok süngerle doldurmuşlar ki...Onları söktüm ben de içlerini neredeyse yarı yarıya boşalttım yeniden dikip kılılarını geçirdim. Şimdi puf puf oldular. Artan süngerlerimi de süs yastıklar yaparak değerlendireceğim. Başladım bile...

Bu arada daha önceki etkinliğimizde sevgili Yelda'dan gelen yumurtalardan hala ses yok. Bir yerlerde hata yaptık sanırım.

Yorumlar

  1. HELAL OLSUN SANA,HELAL OLSUN.MAÇ GİBİ OLDU AMA HARİKASIN

    YanıtlaSil
  2. maaşallah, on parmakta 10 marifet :)

    YanıtlaSil
  3. Yastıkların bitmiş halini merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım . süs yastıkların yanısıra ufaklıklara yaptığın oyuncaklarda da kullanabilirsin:))

    görelim bir bitmiş halinide yastıkların :))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim ninem:))

    Maya'nın cicileri saol. Evde kendi çapımda çabalıyorum aslında.

    Fadiş yayınlarım tek tek artık. Yastıkları çok seviyorum her yere yapasım var ama fazlası da dağınıklık oluyor

    YanıtlaSil
  6. Hatice sünger çok toz tutar diye oyuncakların içine koymaktan kaçınıyorum. Doktor Deniz'in yastığının yorganının elyaf olmasını istemişti. O yüzden oyuncaklara sadece elyaf koyuyorum ben.

    YanıtlaSil
  7. Güldürdün beni adadenizciğim, pehlivan güreşe doymazmış misali hem eşin için söylüyorsun hem yapamadan duramıyorsun. Helal vallahi son halini paylaşmayacak mısın bizlerle?

    YanıtlaSil
  8. yeni yastıkları merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık,ne de iyi düşünmüşsün..yaptıklarını gördükçe,dikiş makinası alasım geliyor:)

    YanıtlaSil
  10. Şule alışınca insan duramıyor. Gözü hep etrafta "acaba ne yapsam"da oluyor.

    Filiz ben asla dikiş dikmem diyenlerdendim. Büyük kolaylıkmış. Hem bu yeni nesil makinalar süper. Çoğu işi o yapıyor zaten. Niyetin varsa bekleme derim

    YanıtlaSil
  11. ya yumurta olayı ne anlamadım ama boyaması çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  12. Nadire ben boyamadım. 10 marifet etkinliğinde Yelda'nın çocuklara hediyesi bu yumurtalar. Sihirli yumurtaymış. İçinden çıkan yapraklardan I love you yazması gerekli. Ama biz beceremedik gibi.

    YanıtlaSil
  13. Çok sulanmaması lazım, okulda yaptığımız fasulye deneyleri gibi
    bende merak ettim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder