koltuk yastığı-2




İkinci yastığım yakma güllü. Burada gördüğüm yastıktan örnek aldım. Blogdaki yastıkları çoğu çok hoş zaten. Bence çok hoş bir kırlent oldu ancak kötü bir tarafı var. Dayanıldığı zaman güller yamuluyor. Diğerinde sorun yoktu. Oturulduğu zaman bunu hep yukarı kaldırmak durumunda kalacağım sanırım.
Yastığın nasıl yapıldığı anlaşılıyor sanırım. Üç çeşit kumaş kullandım. Çiçeklerin olduğu taraftaki aslında açık yeşil bir keten ama belli olmamış. Çiçeklerin dallarını makinayla yaptım hatta görülüyor birinde makinanın ayarını yapamamışım farklılık var. Yine fermuarlı bir kılıf ki yıkanırken kolaylık olsun.

Yorumlar

  1. Bu da çok güzel olmuş. Ellerine sağlık canım:) Bu yakma güllerde tam olarak nasıl bir kumaş kullanmak gerekiyor?

    YanıtlaSil
  2. kahve krem kırmızı, renk uyumu çok hoş olmuş. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş, eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  4. Fadiş sanırım tül, saten türü şeyler. Benim kullandıklarım hani şu pazarlarda 1 liraya satılan masa örtüsü gibi şeyler varya onlardan

    YanıtlaSil
  5. Sergün teşekkür ederim. Aslında elimde hazır olsaydı kahverengi-mavi birlikteliğini daha çok severim ben

    biyaşımadahagirdim teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuş. Çok beğendim. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim Nedret abla

    YanıtlaSil
  8. Öncekini de bunu da çok beğendim. Ellerine sağlık. Bitince bir genel görünüm isteriz ama:)
    Bir de çocuk odası ne oldu? Meraktayım:)
    Ne meraklı bir hatun oldum ben yaa:) Biri seni gözetliyor:)

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim marifetli peri. Çocuk odası bitti. Yerleştiler yerlerine.
    http://adadenizi.blogspot.com/2011/01/varan-2parke-dosenmesi.html

    Zaten alçıpanın ardından bir de parke döşedik. Şu anda her şey yolunda görünüyor. Odaları büyük olmadığı için ranza fikri de var kafamızda ama alt kat üst kat kavgası ederler mi diye netleşemedik bir türlü.

    YanıtlaSil
  10. Ben onu görmüştüm de varan 3'ü kaçırdım sandım:)
    Güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  11. şahaneeeeee özellikle yakma güllerini gördükçe bayılıyorum

    YanıtlaSil
  12. Bu da başka güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  13. Marifetli Peri başka yazı eklemedim. İşte ranza olur olmaz derken bazı düzenlemeleri askıya aldık. Ama izalasyon işe yaradı odaları daha bir ılık oluyor artık.

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim hepinize :))

    YanıtlaSil
  15. çok beğendim bunu harika bir enerjisi var ellerine sağlık.

    balkon iişi içim üzüldüm inş. yarın istediğin gibi olur.
    sevgiler.
    zübeyde ablanla konuştuk geçen havalar düzelince bir gidelim diye:))) ben bu balkonda kahve içmek istiyorummm:))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder