koltuk kırlenti-1




Koltuklarımın yastıklarını rahatlattıktan sonra süsleme amaçlı kırlentlerime de başladım. Bu birincisi. Nette çokça karşılaştığımız işlemelerden örnek aldım. Önce kağıda çizdim yaprakları, sonra kumaşıma iğneledim kağıdı. Elimde siyah biraz parlak bir ip vardı (adını bilmiyorum kağıdı atmışım) Çizdiklerimin üzerinden işleye işleye gittim. Kağıdı çekerken ipler birazcık bollaşma yaptı. Henüz yıkamadım yıkandığındaki sonucu ne olur bilemiyorum. Ama şu anda çok da kötü durmuyor.
Kumaşım keten. Koltuklarım da keten olduğu için iki çeşit keten kumaş aldım. Biri bu açık kahve gibi (ki koltuklarla uyumlu) biri de açık yeşil (duvarlarım nil yeşili) . Bu arada fermuar dikişi konusunda da kendimi kutladım açıkcası. Hiç fena olmadı. 

Yorumlar

  1. Çok zarif olmuş. iYİ GÜNLERDE KULLAN.

    YanıtlaSil
  2. hiç fena olmamış mı? bence süper olmuş. eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, ne güzel olmuş, çok beğendim, ilham verdin bana sağol:))

    YanıtlaSil
  4. bende seni kutluyorum nacizane:)
    harika görünüyor!!

    YanıtlaSil
  5. Fermuar dikişi çooook başarılı, en zor yanını harika başarmışsın, işleme çok zarif olmuş, hayranım sana, hiç durmadan üretiyorsun, nazar değmesin:)

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık sade ve şık süpersin
    MAŞALLAH diyeyim nazarlar değmesin.

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Banu teşekkür ediyorum:)) öğrenmek, üretmek çok keyifli

    Hatice saol :))

    Gönül teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. çok doğal bi tasarım olmuş çok beğendim, severim böyle işleri

    YanıtlaSil

Yorum Gönder