unutulan bahçe



Bu yıl nedense bahçeyi pek ihmal ettim. Dün Devrim sıva işi yaparken ben de biraz yabani otları ayıklayayım dedim bitirmek mümkün olmadı. Bugün de aynı işe devam ettim. Bu yıl yağmurlar iyiydi çiçekler kadar büyümüş kimi otlar. Olabildiğince tek tek ayıklıyorum onları. Yukarıdakiler de mevsimin ilk çiçekleri. Tek tek papatyalar da başlamış açmaya...



Azmetti kimseye yaptırmayacak sıva işlerini. Devrim dün ve bugün uzatılan balkonun altı ile kolonları sıvadı. Sırada o durduğu yerin fayansları var. Benim usta pek bir çalışkan ama unuttu bizihiç gezmeye götürmüyor :((

Yorumlar

  1. Merhaba ismim Meral , Meral Sanatevinin sahibiyim. Bloğuma üye olan 100 . kişi olduğunuz için kabul ederseniz size bir hediye yollamak istiyorum. Adresinizi yollarsanız seviniri selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Sarı paptya ne güzel açmış adadenizciğim, bahar gelmiş bahçene... Aman bırak gezipte ne yapacaksın ne güzel ki eşinin elinden geliyor bu tür işler, keyfini süreceğin günler gelsin gezersiniz de sonra nasılsa...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel şimdiden açmış çiçekler.. ev de pek güzel

    YanıtlaSil
  4. havalar biraz düzelene kadar uğraşır yine başlarsın gezmelere. bırak adamcağız bitirsin işleri:)))) fıstık gibi balkonun olacak .
    inş. birlikte kahve içmek nasip olur:))

    YanıtlaSil
  5. pek ihmal edilmiş bir bahçe gibi değil ne güzel çiçekler:)

    YanıtlaSil
  6. merhaba Meral. ne güzel birşey bu teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  7. ühü ühü ben de Devrim'i şikayet ediyorum güya. Herkes ondan yana çıktı. Neysem

    fiammaadam cimrilikten usta oldu çıktı. Verilmez o para diyor kendi girişiyor.

    Deli anne saol. seviyorum evimi ben de. Her yerinde emeğimizin olması ayrı bir değerli kılıyor onu...

    Hatice ne güzel olur, beklerim her zaman. Zübeyde hanımı da alıp gelirsiniz.

    Gönül saol. Aslında her yıl çapaladığımız, toprağı havalandırdığımız için verimi iyi. Ama bu yıl yabani otları yolmakta geciktim ben. Hafta sonu o işi de büyük oranda bitirdim neyse...

    YanıtlaSil
  8. canım çok güzel olmuş ustalarla uğraşmaktansa kendi işini kendin görcen devrim beyin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder