süpriz hediye...


iğne detayına bayıldım...

Dün kendimi pek bir şanslı hissettim. meralsanatevi bloğunun 100. izleyicisi olduğum için yukarıdaki güzelliğe sahip oldum çünkü.
Bir ahşapsever vebu işi acemice yapmaya çalışan biri olarak güzel işlerini görüp  izlemeye aldığım  Meral hanım büyük bir süpriz yaptı bana. Bir hediye göndermek istediğini söyledi. Dün kargo gelip de kutuyu açtığımda bayıldım hediyeme. Çok güzel bir dikiş kutusu ellerimdeydi. Meral hanımın ellerine sağlık, tekrar teşekkür ederim.

Yorumlar

  1. ne güzel:)) güle güle kullan dikiş kutunu:) Çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim lolipu. Ben de çok sevdim

    YanıtlaSil
  3. offf süpermiş canoım,iyi günlerde kullan..dikiş malzemelerini ne güzel toparlar,hem de çok şık..şanslısın valla,maşallah:)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan süper bir hediye

    YanıtlaSil
  5. canım valla çok güzelmiş güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan, çok güzel hediyen:)

    YanıtlaSil
  7. hem kullanışlı hem şık bir hediye olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Beğendiğine sevindim güle güle kullan ,bakalım 200. kişi kim olacak sevgiler...Meral...

    YanıtlaSil
  9. süpermiş canım . ayrıca içindeki çantayıda açıp tanıtsaydın benimde var zübeyde almıştı çilek çanta eminim herkesin ilgisini çekecektir çok sevimli birşey
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. çok güzel adadenizciğim,iyi günlerde kayifle kullan, yapanın ellerine sağlık, ne kadar güzel olmuş o kabartma süsler:) imrendim inan ki...

    YanıtlaSil
  11. Meral hanım bebenmemek mümkün değil ki :))

    Hatice biliniyordur diye açmamıştım aslında. Bende de var hatta anneme de almıştım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder