Karnelerimizi alıp geldik


Bir yarı yıl daha bitti. Karnelerimizi alıp geldik. Bu yıl pek abuk verdiler karneleri, fotoğraf çekme fırsatım olmadı açıkcası. İkisinin işi yarım saatte bitti. Geldik kendileri için alınmış yeni 23 dvd'lik belgesel seti hediyesine bayıldılar ilkini seyrediverdiler hemen.
Bakalım önümüzdeki tatil nasıl geçecek. Hava buz gibi dışarı çıkmak ne mümkün. Umarım önümüzdeki günlerde ılır da planlarım var birlikte yapmak için. Aslında bugün de karneyi alınca anneannemize gidecektik ama havaya bakıp cesaret edemedim. Zaten limoniler tam hastalanırlarsa kötü olur diye oturduk yerimize.
Tüm çocuklara çokkkk güzel bir tatildilerim ben....

Yorumlar

  1. canım hayırlısı olsun ...Bize vermediler daha karnelerimizi.urlada karar almışlar 2 den sonra verilecekmiş sanki altından da :(özellikle sabah gittim oğlan ameliyat olcak soğukta oralarda beklemesin hasta etmeyelimm ameliyat öncesi dedim ama dinlemedi bile müdürümüz elimde bebeğimle...)bende karne sizin olsun internette zaten notları var dedim geldim eve sinirle.aslında ilk karnesi olacaktı istemezdim böyle olsun ama bebeği bırakacak kimse yok buralarda.tekrar gidemem.senin de yazını görünce oh dedim bir içimi dökeyim arkadaşıma...psikolog ücretini istemezsin dimi canım benim:))

    YanıtlaSil
  2. paşalarıma tebrikler tatillerini keyifle geçirsinler öpüyorum onları
    hava gerçekten buz gibi :)

    YanıtlaSil
  3. ohh ne güzel şimdi 15 gün tatil sıcak evlerinde, anneleriyle birlikte:)) ben de yarı yıl tatili istiyorummmmm:((

    YanıtlaSil
  4. ikisinide öpüyorum!!! iyi tatiller diliyorum!!!!

    YanıtlaSil
  5. güzell güzel eğlensinler inşallahh

    YanıtlaSil
  6. asosh üzüldüm bak şimdi. Kötü olmuş çocuk için. Bazen ne anlayışsız oluyorlar dimi. Sizin okul hangsiydi bu arada?


    Hatice sonra felaket. Ben az az girip çıkıyorum bugün nete. Bilgisayarın olduğu oda da buz gibi çünkü...

    lolipu bende bende...Onların tatili başladı benimki bitti. Ne güzel sabah yürüyüşlerim vardı. Neyse hava güzel olur da oğluşlarımla gezerim umarım

    Nilgün saol

    YanıtlaSil
  7. Bizimkide sabah 8 de gitti 1 saat sonra almış ve eve dönmüş 3. sınıfta ama daha bri karne merasimine katılamadım ben :(
    Tüm çocuklara iyi tatiller.
    Bu arda karnemiz süpermiş öyle söyledi telefonda

    YanıtlaSil
  8. Demek bugün karne günü. Bilmiyor olduğum için çok mutluyum. Ne de olsa hepsi alındı bitti:))

    YanıtlaSil
  9. Özlem iyi tatiller size de:))

    birdy saol.

    Bence de Nedret abla aldık bitti hepsini. Şimdi alanlar düşünsün :))

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler ikisini de güzel bir tatil dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ooo belgesel seti iyiymiş :)
    iyi tatiller

    YanıtlaSil
  12. Canım benim iyi tatiller olsun.İnşallah havalarda düzelirde gönlünüzce bir tatil geçirirsiniz.Sevgiler SLN

    YanıtlaSil
  13. İyi tatiller... Bizimkiler de, özellikle oğlum tabi, o da bayılıyor belgesellere. Güzel bir tatil geçirsinler, hepsi haketti:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder