dünden...


Dün yine inşaat işleri ile uğraştık. Devrim yapılan kısmın alt taraflarının sıvasına başladı,, ben de biraz kömürlük temizledim (büyük bir keyifle Devrim'in çöplerini attım) biraz da yabani otları...Akşamüstü derz yapılan fayanslar temizlendikten sonra toz deryası içindeki balkon ve camları temizlemeye başladım. Deniz de (akşam birlikte Madagaskar'ı seyredeceğimize söz vermiştik) işlerim çabuk bitsin diye aldı eline bezi yardıma başladı. Bir ara baktım boyu yetişmiyor diye taburenin üstüne çıkmış. Dayanamadım fotoğrafladım küçük yardımcımı...



Bu da Devrim'in yaptığı fayans. Eski fayanslarla aynı olmadı, bulmaz zor zaten aynısını. Ama bu renk daha güzel. Kahverengili kısım kapatılacak zaten. Anlaştık bir penciyle, haftaya iş başlayacak. Nasıl olacak, neler yapabilirim süslemek için şimdiden düşünmeye başladım. İlk perdeleri halletmem gerek. Şöyle kapatmalık değil de süs perdeleri var kafamda...

Yorumlar

  1. KÜÇÜK YARDIMCINA KOCAMAN BİR AFERİN......

    YanıtlaSil
  2. Eşinin ellerine sağlık adadenizim, çok temiz bir iş çıkarmış adeta ustalara taş çıkartmış. iyi günlerde kullanın balkonunuzu ne güzel kocaman hele ki kapanınca oda gibi olur.Bambu Stor gibi bir şey yap yine istediğin zaman kapatabileceğin bölümleri olsun.İyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  3. inşaat temizliği de çok zordur =( allah kolaylık versin canım, sevgiler =)

    YanıtlaSil
  4. Devrim ustaya tebriklerimi ilet, sahi siz ailece şöyle birkaç aylığına bana kalmaya gelsenize:)) Çok güzel olmuş, sen şimdi ne güzel süslersin etrafı:)

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık aman oğluşuma anneciğine yardım edermiş kendisine sevgiler:))
    canım çok güzel görünüyor anlaşılan burası camlıköşk olacak
    sevgiler kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin canım, güle güle kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Emine saol :))

    fiamma saol iletirim beğenini ustaya. Perde için google amcaya danışıyorum. Bakayım neler var, gözüme ne hoş görünecek...

    Mekila evin içine hiç girilmediği için şanslıyım. sadece balkonda kaldı toz. Tuttum hortumu kolay temizlendi neyseki..

    Banu zaten hastayım evine ah yakın olsak sık sık geliriz inanki. Ama hep aklımda umarım bir gün kapını çalacağız :))

    Hatice şimdilik iyi gidiyor gibi. Ben masraftan korkup vazgeçmiştim aslında. Ama Devrim madem başladık tamamlayalım deyince iş devam etti.

    Sibel saol

    YanıtlaSil
  8. Yeni şeyler her zaman heyecanlandırır beni. Bu balkonu kapalı halde ve senin cıvıl cıvıl perdelerinle düşündüm. Çok güzel olur:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder