yağmur, inşaat, hastalık....


İzmir bir süredir yağmurlu. Hava arada açsada kapalı-kasvetli. Mutsuz ediyor bu havalar beni, sevmiyorum. Bir de inşaat sıkıştırdık araya.  Ben ne zamandır balkonu büyütüp (resimde görülüyor L bir balkonum vardı, eşitlenecek) salonun önünü kapattırmak istiyordum. Dün bir usta bakmaya gelmişti, anlaştık hemen bugün başladılar. Devrim'de balkon demirlerini kesiyor resimde. Bahçe çamur, evin girişi çamur....üstelik bugün akşama Uşak'tan misafirlerim gelecek. Ama ben dedim illa büyütülsün balkon mızmızlanamam...
Deniz beyimiz de tam bu vakitte hastalandı. Grip sanki. Cuma günü alerji testi var, ilaç içiremiyorum. Gidip gelip bitki çayları yapıyorum, zorla içiyor artık. Saolsun Ada ödevlerini yapıyor sorunsuz.  Eeee diyorsunuzdur "bu kadar işinin arasında bilgisayarın başında ne işin var?" Hani olur ya çok iş vardır yapılacak, ama neresinden tutsanız bilemezsiniz. İşte ben de o durumda azıcık kaçtım buraya....

Yorumlar

  1. size kolay gelsin.işiniz çokmuş.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar kolay gelsin..eşinize de geçmiş olsun arada kaçamak yapmak iyi oluyor..tadiat bitince eminim çok güzel olacaktır..güle güle otur şimdiden..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. canım tüm işleriniz kolay gelsin inşaat işi sıkıntılı oluyor inş. uzamadan çabuk biter
    denizciğime çok geçmiş olsun
    Aynan mükemmel olmuş ellerine sağlık
    deniz temasları herzaman favorimdir.
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. Özlemce, Bilge saolun,

    Hatice dün tahmin ettiğimizden de hızlı çalıştılar, betonu döktüler. Daha sonra gelip bir kaç sıra tuğla örecekler. Orayı kapattırıp güzel odamsı bir şey yapmak istiyorum. Kabası bitince birkaç yerden fiyat alıp Devrim'in onayından geçersek güzel olacak

    Ayna için de saol. İçime sinen bir çalışma oldu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder