poşete hayır!!!


Uzun zamandır markete giderken elime evden çanta alıp gidiyorum ama pazarda aynı tutarlılığı göstermiyordum. Bir ara evden laylon poşet götürmüştüm ama tuhaf gelince bıraktım. Pazarcılar da ısrarlılar poşet vermekte bazen iki malı aynı poşete koymalarını isteyince bile itiraz ediyorlar. Ama iki haftadır kendi kendimi yendim. Diktiğim ve hazır olan bazı poşetleri kullandım pazarda. Onlar tartarken hemen uzatıyorum poşetimi "buna koyun" diye. Kimi yadırgayıp ayrıca laylon poşete de koymak istesede kesinlikle reddettim. Ama üç tanesi birer meyve fazla koydular çantalarıma....Kendim için, çevre için güzel bir şey yapmış olmaktan mutluyum.



Bu laylonumsu tişörtler annemdeymiş, bir yerlerden gelmiş. "Al bir şeyler yaparsan" diye vermişti. Üç tane çanta çıktı. Şık şıkıdım değiller. Öyle olsalar kıyamazdım içlerine sebze koymaya. Birini aldı annem, ikisi benim hizmetimdeler...

Yorumlar

  1. ellerine sağlık canım benim ne iyi etmişsin.

    öpüyorum mutlu yıllar sevgiler
    sanal kan bankasını senden okuyup asıl sayfasına giderek ordan facede de paylaştım daha çok kişiye ulaşsın diye senin yorum kenarlarınada paylaş butonu lazım :))

    YanıtlaSil
  2. Duyarlılığınız beni çok sevindirdi. :)
    Ben de file ve kumaş kullanmaya çalışıyorum.
    Bu yıl, bu konuda az uğraş vermedim. :))
    http://ulkervehobiler.blogspot.com/2010/12/pazar-fileleri-temiz-cevre.html

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben artık çöpe ve naylon poşet gereken heryere Migros poşetlerini kullanıyorum. Doğaya karışabilen poşet yaptıklarını ilan etmişlerdi ya. Kozalaklarımı koyduğum torba balkonda un ufak olup, kozalaklar yerlere yayılınca inandım. Tuttuğun yer elinde kalıyor. Ovuşturunca pudra gibi olup uçuyor. Memnunum.
    Senin torbalar pek güzel ama:))

    YanıtlaSil
  4. olay başlıbaşına güzel de, yaka kısmından cep yapma fikrine bayıldım:)) Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Hatice uğraşmadım ne bileyim. faceye de arada giriyorum zaten,

    Ülker dolaşırken bloğunu görmüştüm. Kesinlikle birşeyler yapmalıyız. ,,

    Nedret abla haklısın üretmişti onlar. Ama bizim pek alışveriş yaptığımız bir market değil. (mesafesi, pratikliği falan). Beni en çok pazarda aldığım poşetler rahatsız ediyordu, çok oluyor çünkü. Şimdi onları halletmek keyif verdi

    YanıtlaSil
  6. çok yerinde bi faaliyet olmuş.tebrikler.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık duyarlı arkadaşım..
    yeni yılını en iyi dileklerimle kutluyorum sevdiklerinle sağlıklı mutlu bir yıl geçirmeni diliyorum..

    YanıtlaSil
  8. MUTLU SAĞLIKLI ÇOK ÇOK YILARA ÇOCUKLARINLA SEVDİKLERİNLE.BWEN DE FİLE ALDIM ARTIK ONU KULLANIYORUM

    YanıtlaSil
  9. Çantalar ne güzel olmuş gwerçekten poşet kullanımı tehdit saçıyor ama yinede kullanıyoruz...
    Yeni yılın kutlu olsun arkadaşım,hep sağlıklı ve mutlu ol...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder