mutlu çocuklar için yeniden.....

(Benim şu ana kadar biten örgülerim. Bir kısmı da vardı elimde)

Yazı Yetenek.sizin adresinden aynen alınmıştır...
Daha önce bir duyuru yayınlamıştım. Dernekten gelen istek üzerine yazımın 2. Etkinliğini tekrar duyurmak istedim. 1. Etkinlik içinde destek olursanız seviniriz. Ayrıntıları buradan da okuyabilirsiniz.

Amacımız; tedavi esnasında hastanede yatan çocuklarımızın üşümemesi için, yapacağınız örgülerle ısınmalarını sağlamak.

Hediye Paketi İçeriği: Atkı, bere veya eldivenden oluşmaktadır.

Paketten birini veya bir kaçını temin ederek, içine sevginizde katarak gönderirseniz, hepimiz mutlu oluruz. Paketlerin gönderimi kış boyunca yapılabilir, zaman sınırlaması yoktur.

Not: Paketin içine ekstradan aşağıda yazılanlarıda eklerseniz derneğin ihtiyaç listesine destek olmuş olursunuz.
Balon
Çeşitli Oyuncaklar
Resim defterleri
Boyama kitapları
Çocuk kitapları
Çocuk dergileri
Çocuk maskeleri
Kırtasiye malzemeleri

Bu ihtimalleri gerçekleştirmek isterseniz ;

Mutlu Olalım Derneği Adresi :
Özlem Şengir
M. Kemal C. Burak Apt. No : 44 D.4 Bornova-İZMİR

Bu ihtimali “sizin, bizim yerimize gerçekleştireceğinize inanıyorum” diyorsanız ;

Hesap Numaramız:

Garanti Bankası Ege Üniversitesi Şubesi / Şube Kodu: 524 / TL Hesap No: 6299796
Bu ihtimali gerçekleştirmek ve görmek istiyorum derseniz, ayrıca her türlü öneri ve sorularınız için bize ulaşabilirsiniz :

E-posta adresimiz : mutluolalim@gmail.com


Bloglarınızda duyurarakta katkıda bulunabilirsiniz. Geniş kitlelere ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
 
 
Şu ana kadar derneğimizin eline ulaşan 3 paketten çıkan hediyelerimiz;


6 eldiven
10 çorap
9 bere
3x50 maske
3 atkı
67 balon
1 pelerin
3 boya kalemi
2 resim defteri
2 kitap
2 boyama kitabı
2 yazı tahtası

Gönderenlere ve destek olanlara çok teşekkür ediyoruz...

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık ne güzel bir hayır işlemişsin....
    bende bir mimin var alır mısın?

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım çok işe yarayacaklar. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güzel olmuşlar ellerine sağlık, ben de devam edeyim bari örgü örmeye, zaman kısıtlaması olmadığına göre ördükçe yollarım.

    YanıtlaSil
  4. Tülin, Hatice saolun,

    Fadiş bencede ne zaman olsa yarar bereler. Ben daha önce de (iki kerede) toplam 60 tane yapmıştım. Geçen mail geldi dernekten iki hastanede 180 çocuk varmış. Hep ihtiyaç onlara...

    YanıtlaSil
  5. Canımsın Özlem hanım hep bahseder senden, yine desteğini esirgemedin onlardan. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık,gerçekten çok anlamlı ve güzel bir etkinlik..

    YanıtlaSil
  7. Canım hayrın kabul olsun, eline sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder