şeker yastığım




Yatak odamda değişiklikler yapayım dedim. 6 yıl oldu bu evi alalı, o zaman gömme dolap yaptırmıştım tüm duvara. Küçük bir oda olduğundan öyle eşyaları değiştirme şansım da olmadı. Geçen haftalarda kafaya taktım, değişmeli artık diye. Önce yatağın yerini değiştirdim. Sonra kendim yatak örtüsü falan yapayım, en azından denemeliyim dedim. İlk icraatım bu şeker yastık. Annemin verdiği tülümsü bir örtüden keserek yaptım. (örtünün büyük kısmı yatak örtüsü olmaya çalıştı) İçine silindir şeklinde yastık diktim. Boru gibi diktiğim tülü kurdele ile bağladım. Tülün uç kısımlarını ise yaktım.

Yorumlar

  1. Dekupaj görmeye alıştık ya, bir an kumaşa dekupaj gibi geldi. Tam şeker olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. deseni çok güzel seçmişsin çok şık olmuş ve biraz country tarzı tam senin evlik!

    YanıtlaSil
  3. Yok onu daha bilmiyorum Nedret abla. Kendi deseni çok güzel tülün

    YanıtlaSil
  4. gerçekten de country tarzıyla şeker mi şeker bir yastık olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. Nilgün, Burcu teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık. bir yastık bile ne kadar değiştiriyor ortamı değil mi? Deseni de çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. canım benim çok adına yakışan bir görüntüsü var ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Bu aralar ikikimde yatak odalarımız üzerinde çalışıyoruz desene :)) Sen yastıktan başlamışın, ben onu en sona bırakmıştım, çok şeker olmuş, desen çok güzel, hani yatak örtüsü :))

    YanıtlaSil
  9. header deki foto sürekli değişiyor mu bana mı öyle geliyor :)) yastık hakikate şekere benzemiş insanın canı şeker çeker yahu gördükçe :)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. banu saol. Öyle oldu gibi. İnsan sıkılıyor aynı odadan zamanla. Masrafsız değişiklikler ise keyifli oluyor. Yatak örtüsü de yolda,

    Bahar aman çekmesin canın. Kendimi kötü hissederim sonra. Seni yine aramızda görmek güzel bu arada. Özlettin kendini.
    Fotoğraf konusunda haklısın. Arada değişiklik olsun diye. Kötü mü oluyor???

    YanıtlaSil

Yorum Gönder