Hayalgücü etkinliği projesi





Yeteneksizin ve Ojeli Parmaklar tarafından düzenlenen etkinlik meyvelerini verdi.  Kafamda bir sürü fikir dönüp durdu, sonunda bu ortaya çıktı. Ne zor şey hediye hazırlamak. İnsan kendisine yapınca kusurları görmüyor ama bir başkasına gidecekse orası öyle olmamış, burası böyle olmaz bakıp duruyor. Boyamadaki acemiliğim de burada zorladı beni.
Ben deniz mevsimini geride bıraktığımız şu günlerde deniz temalı olsun istedim çalışmam. Miniz deniz taşları ve kabuklarıyla süsledim mavi kum kullandım. Yapma çiçek kısmını ise normal kumla yaptım ki çiçekler büyüsün. Aralara da lavanta serptim. İpten de bulutlar yapmaya çalıştım. En çok tül olayı zorladı beni. Çiçek yapmayı beceremedim, içine yerletireyim dedim yapıştırma güzel olmazsa diye vazgeçtim. Sonra bu bebek ilişti gözüme ona beyaz tülden etek yapıp yapıştırdım kutuma. Kutum lila handcraft'a doğru yola çıktı bugün. Umarım beğenir.

Yorumlar

  1. Beğenir tabi ben bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık katılımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. ÇOK ŞEKER OLMUŞ BEĞENMEMEK İMKANSIZ:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş eminim çok beğenmiştir

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim arkadaşlar

    YanıtlaSil
  7. cok güzel ellerinize sağlık süperr olmuş

    YanıtlaSil
  8. bence çok hoş olmuş hediyen ,ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık.Yazdan kalma bir çalışma olmuş.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Filiz, Gulos teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. canım ellerine sağlık ne güzel şeyler ürettiniz yaptığında aldığında harikalar. sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çook şirin olmuş bayıldımm :) Ellerine sağlık canım. Etkinliğimize katıldığın için tekrar teşekkür ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzelmiş projen adadenizciğim, yine yaz ganimetleri dökülmüş ortaya.. sizin yüzünüzden dün 1ytlciden deniz kabukları aldım:)))

    YanıtlaSil
  14. kim bilir ne güzel şeyler yaparsın sen o kabuklardan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder