yakışıklılarımla yaptım

Deniz'in elleri

 Ada'nın elleri


Bu sıcakta çocukları dışarı çıkartmak çok zor. Sabahın köründe başlıyor sıcaklar anca karanlıkta çıkılabilir dışarı. Evde oyalamak gerekiyor çocukları. Ben her ne kadar kendim yapmayı sevsem de bu kez çocuklarla yaptık atıştırmalıklarımızı. Poğoçayı onlar yaptılar gerisini ben. İnanılmaz keyif alıyorlar bu işte,
Kekimiz fındıklı, çok lezzetli oldu bence. Kurabiye ise eşit oranda un ve nişasta ile yaptım. Ağızda dağılan bir kurabiye oldu. Herkese hayırlı ramazanlar dilerim.

Yorumlar

  1. mmm bu yakışıklıların elleri değmiş kim bilir ne kadar lezzetli olmuşlardır :D Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. lezzetliydiler kesinlikle, teşekkürler Sibel

    YanıtlaSil
  3. yerim onların maharetli ellerini. hepinizin ellerine sağlık canım.
    başlıktaki ve burdaki üzümler bahçendenmi merak ettim canım benim asmadan çok az üzüm alabildik güneşten yandı hep 8 saat güneş ve aşırı sıcaklara dayanamadı üzümler bu sene..

    senin oğluşların bu işi severek yaptığı yüzünden belli nasıl dikkat kesilmiş canım yaa.

    canım yorumların azlığı millet tatide ondandır ayrı kalıp merakta bırakma sakın bizleri sevgiler

    YanıtlaSil
  4. kurabiye çok lezzetli görünüyor ama aferinm minnoşlara:)

    YanıtlaSil
  5. Hatice asmamdan. Benimkiler çok güzel oldu bu yıl. Güneş konusunda haklısın. Üzüm ve incir dışında pek birşey yok bizde de. Hele güllerim pek mahsunlar

    Aylin saol

    YanıtlaSil
  6. Hepinizin ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  7. Kurabiyeler nefis görünüor kücükadamlarin elleri dert görmesin.Keyifli bir haftasonu dilerim.Devrim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder