haftasonundan

Bu hafta sonu hem eğlenceli hem yorucu geçti. Hani denir ya "tatilden geldim çok yorgunum" tam öyle olduk işte. Cuma akşamdan Urla'ya gittik. Hem sabah hem akşam deniz keyfi yaptık. Pazar sabahı da enkenden kalkıp kahvaltının ardından doğru Ürkmez. Annemler orda bir haftalık apart tuttular. Bir günü de onların yanında geçirelim dedim. Annem, kızkardeşim ve oğlu, Sabriye (abimin eşi) ve üç oğlu tam şenlik yani. Bizimkiler de eklenince çocuklar epey oynadılar birlikte.
En üstte Devrim, Serap ve en büyük yeğenim kağıt oynuyorlar. Serin diye yere oturdular. Sıcakta çocuklar park keyfi yaptı. Altta da en küçük numara Erenimiz.
Bu sabah da yine erkenden kalkıp yüzme kursuna yollandık. Kendimi bıraksam oturduğum yerde uyuyacaktım. Ama çocuk olunca ne mümkün geldim yemek hazırladım hemen çocuklara açılayım diye de elimde kahvem oturdum buraya.

Yorumlar

  1. o kadar uzun süredir iş ev modundayım bir doğaya açılamadım ki en ufak havuz resmi gördüğümde bile modum düşüo:)

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin diyeyim sana o zaman. bu sıcaklarda kötü oluyor çalışmak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder