balkon masamızın tipi değişti

Bir geri dönüşümle daha karşınızdayım. Bu bu bir masa kurtarmacadır. Şu üstteki çiçekli yuvarlak masam kırılmıştı ben de üstünü boyayıp peçete ile transfer yapmıştım. Gayet şık olmuştu masam ama daha doğru dürüst kullanmadan (geçen kış başı yapmıştım) rüzgarla düşüp ciddi bir biçimde hasar gördü. Devrim"kurtaramam bunu" deyince yeni birşeyler düşünmeye başladık.
Masanın alt kısmı oldukça sağlam olduğu için atmaya kıyamadık tahmin edeceğiniz gibi. Kışın yenilediğimiz oda kapılarından birinin ortasını Devrim bu ayağa monte etti. Şimdi dikdörtgen ama açılıp kapanan yeni bir masamız oldu. Epey olmuştu masa yapılalı ama ben daha geçenlerde boyadım. Ayaklarını kahverengi yaptım. Üstünü de evde olan krem bir boyayla boyadım. Hatta atıkmışım bile. Sıkılınca bir de üzerine peçete transfer yaparım.

Yorumlar

  1. süperrrrrr siz harikasınızzz!!!

    YanıtlaSil
  2. canım yaa maşallah karı-koca süper ikilisiniz yuvanız ve huzurunuz daim olsun .
    çok güzel olmuş masa güle güle kullan.
    yakında komşuların sana taşıyacak dönüşecek malzemeleri:))
    bir yığın para vermektense emeğinle güzellikleri ortaya çıkarmak daha güzel. sevgiler bu güzel aileye

    YanıtlaSil
  3. Süper bir değişim olmuş, fikrinize emeğinize sağlık, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Hatice teşekkür ederim güzel dileklerin için. Dönüşümdeki tüm övgülerini kabul edebilirim de komşuluk ta sınıfta kalırım ben. Pek sosyal değilimdir. Girip çıkmam yoktur benim

    Atölyekedi saol

    YanıtlaSil
  5. süper bir dönüşüm eşinin ve senin ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder