masam bitti nihayet

Dün piknik masamın boyası bitince artan boyaları değerlendidrdim. Daha önce balkonum için yaptığım sedirin sandalyelerini ve Devrim'in bilgisayar sandalyesini de boyadım
Piknik masamın son hali


Eski bir kapı, annemin salonundan çıkma rabıta parçaları ve eski kapılarımızın parçaları bir araya geldiler yukarıdaki piknik masasını oluşturdular. Kapının kötü yerlerini bir güzel zımparaladık. Sonra çoğunluğun kararıyla koyu kahverengiye boyadım ben onu. Artık hazır oldu.
Yarın Ada'nın doğum gününü kutlayacağız (aslında cumartesi ama yarın yapacağız) Bu yıl ilk kez bahçede kutlama kararı aldık. Bir haftadır Devrim'le bahçede düzenleme ve temizlik yapıyoruz. Epey yorulduk ama bir bahane ile Devrim itiraz etmeden isteklerimi yerine getirdi. Çakıl bile döktürttü masanın altına. Güzel gözlemen yarınki doğum gününe hazır bahçemiz. Sıra benim işlerimde bakalım.

Yorumlar

  1. Harika bence bir sürü parça bir araya gelmiş, ellerinize fikrinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. İlk resimde nereden almışlar acaba bende çok seviyorum dedim. Yazıyı okuyunca inanamadım. hepinizin ellerine sağlık şahane olmuş. Ada'nın doğum gününü şimdiden kutlarım.

    YanıtlaSil
  3. BravoE El birliği, gönül birliği ile güzel bir masa yaptınız. Boyamasıda yormuştur biraz ama çok zevkli olduğuna eminim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Yaaa, bayıldım piknik masana, becerikli bir eş olması ne güzel...
    Ben de yapmak istiyorum, kıskandııım:))

    YanıtlaSil
  5. Atölyekedi saol. Evet yakılacak bir dünya parça değerlendi

    dshandmade saol. Ben de çok istiyordum. Tahtalar derme çatma olunca toparlamak-ayarlamak uğraştırdı ama sonuca değer bence

    Nedret abla yağlı boya işleri bana ait evde. Demir parmaklıklardan sonra bu çok basit geldi. Düz zemin sonuçta. İNce ince parmaklıklar camları batırmadan boyayacağım diye ne uğraştırıyor bilsen

    YanıtlaSil
  6. Banu söyleyeyim Devrim'e kimbiliir yolumuz düşer birgün oralara senin eskilere el atarız. Senin manzarana ne yakışır aslında

    Nilgün saol

    YanıtlaSil

Yorum Gönder