güzel fikirmiş

Bir zincir avm'nin mağazasında gördüm bu fikri. Denizde kullanılması için çocuklara göre düşünülmüş. 15 tlye satılıyordu. Ben de evde hali hazırda kullandığımız plaj havlusunun kafa kısmını açtım. Uygun renkte bir el havlusundan şapka yaptım. Cuk oturdu.
Çocuklar denizden çıktıklarında havlu bir türlü omuzlarında durmaz, güneşten koruyacağız diye kırk takla atarız ya. Bu işte tam bu soruna çözüm bence. Geçir kafalarından olsun bitsin.

Yukarıda tam boyutta hali. Daha net anlaşılsın diye böyle fotoğrafladım.

Yorumlar

  1. Süper olmuş. Ellerinize sağlık. Ayrıca mankene bayıldım nasılda güzel gülüyor canım ya.

    YanıtlaSil
  2. Harika fikir. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. hemen yapıcam benim en büyük derdim geçen sene bornoz taşıdım ...çok sağol

    YanıtlaSil
  4. süper fikir ayrıca o yanaklardan ısırırım bennn

    YanıtlaSil
  5. dakikadan önce saol. Mankenim Ada oldu. Dün banyodan çıkınca hemen bunu geçirdim.

    Fadiş teşekkür ederim

    aydilber yap bence de. Ben de bornoz edinmiştim iki tane çocuk olunca bırakıverdim bir şerden sonra. Ağır oluyor

    YanıtlaSil
  6. Canım ya harika bir fikir,paylaşımın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Nilgün, Tülin teşekkür ederim. Fikir benden çıkmadı ama....

    YanıtlaSil
  8. süper fikir, paylaştığın için teşekkürler. eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. süper bir değerlendirme hemen aşkıma yapmalıyım paylaşımın için teşekkürler emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. baş kısmını nasıl diktin canım çok merak ettim ...Benim oğluşum bir türlü denizden çıkmaz yaz olunca çok işime yarayacak çok sağol....

    YanıtlaSil
  11. biz geçen yaz kullanmıştık bu havlulardan ve güneş altında çok rahat etmiştik :)

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler hepinize. Nilay ben geçenlerde gördüm bunu. Daha önce denk gelmemiştim. Geçen yaz için bornoz ayarlamıştım ağır oldu taşıması pes ettim

    YanıtlaSil
  13. asosh dikişte acemiyim henüz başka bir yolu var mıdır bilmem ama...
    Ben hali hazırda kullandıkları penyelerinin şapkasını kalıp olarak kullandım. İkiye katlayıp havlunun üzerine koydum ve kestim. O ölçüye göre de büyük havlu da baş yeri açtım.
    İkinci bir tane daha yapacağım o zaman onu da fotoğraflarım

    YanıtlaSil
  14. canım valla ne de güzel düşünmüşsün ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  15. ne güzel bir fikir adacığım o gülen yüzün hiç solmasın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder