Bütün çocuklara iyi tatiller



Bir eğitim yılı daha bitti, çocuklar bugün karnelerini aldılar. Bu yıl benim iki karnem oldu. Deniz seneye yeniden ana sınıfına gidecek ama olsun karnemizi aldık bir nevi mezun olduk ana sınıfından. Ada'nın ise hiç heyecanı yoktu her zamanki gibi. Öğretmeni özellikle sona bırakmış karnesini çağırmasa nerde karnem demeyecek. Çağırdı yanına çaılışmalarını diğer velilere örnek gösterdi bir tek onu alkışlattı. Karnesine de " Benim küçük profesörüm" diye not düşmüş.
Umarım tüm çocuklar güzel bir tatil geçirirler....

Yorumlar

  1. Aferin Ada'ya, çok duygulandım, boğazım düğümlendi.

    YanıtlaSil
  2. sorma benim de. Anne olarak hoştu o anı yaşamak.

    YanıtlaSil
  3. birgün profesör olarak da alkışlanır inş. başarılar oğluşlara öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. İnsan nasıl da gurur duyuyor değil mi:)
    Ne mutlu sana....Önünde daha çoook yıllar var, dilerim hayatlarının her döneminde sana bu gururu tekrar tekrar yaşatırlar...

    YanıtlaSil
  5. Hatice saol güzel dileğin için

    Banu teşekkür edrim. Umarım onlar çok mutlu olurlar. Bunların o kadar kolay yıllar olduğunun farkındayım. Önlerinde daha ne sınavlar, engeller var. Çocukların işi çok zor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder