hafta sonu bu kez evde geçti


Deniz çarşambadan itibaren ateşli olduğu için evdeydi. Hava güzel olunca balkonda resim yapmak istedi. Bana pembe-mor uzay canacarı resmi yaptı.



Deniz beyimizin bademcikleri şişmiş. Hafta ortasından itibaren iptal durumdaydı. Biz de hafta sonunu evde geçirdik. Pek yemek de yemediği için patates haşlayayım dedim. Satmak içinde pasta gibi süsledim. (deniz ketçap yemez o yüzden fazla yok) Ama yine de pek yemedi. Üstteki de bildiğimiz klasik irmik tatlısının çilek soslusu. Yeni çilekler çıktı benim hala dolabımda vardı. Onu değerlendirmek istedim.

Yorumlar

  1. sizde bizim gibi evde oturmussunuz canim bu haftasonu :)) cok gecmis olsun..

    YanıtlaSil
  2. saol, havalar bir öyle bir böyle. çocuklar mahvaluyor

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir hafta sonu olmuş.. tatlı renkli ve resimli.. denizimize acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun umarım iyileşmiştir.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler arkadaşlar. şimdi daha iyi. ama ateşi düşşün diye sürekli soyduğumuzdan sanırım biraz öksürüğü var.

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun ve Deniz'e aferin ketçap yemediği için. Bizde resim yaparak geçirdik haftasonunu ama evde. havamız rüzgarlıydı ve şu anda da öyle uçuyor dışarısı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder