tatil bize gelmedi

Yakışıklı oğluşlarım evde kendilerince eğleniyorlar. Ada her zamanki gibi sığamadı masalara yere yayıldı Az kağıt kesmiyor onu. Deniz de etkinlik ödevlerini yapıyor


Tatil bize bu kez uğramadı sayılır. Vardı birkaç planımız Denizim hastalandı. Cumartesi günü öksürükle başladı artınca acile taşındık. Bronşit çıktı. Ama işin kötüsü astım çıkacak gibi. Tetkikler başladı bakalım.
Bir de havalar acayip bozdu. Çok soğuk. Deniz Geçen gün "anne buraya kış geliyor ama kar yağmıyor. Hep böyle oluyor" dedi. Çocuklar televizyonda kar görüntülerini gördükçe imreniyor yağmayan karda nasıl kardan adam yapacaklarını tasarlıyorlar durmadan. Azıcık dışarı çıkartayım desem ne mümkün hem Deniz'in hastalığı hem havalar tıkıldı kuzucuklarım.

Yorumlar

  1. kuzucuklara çoook geçmiş olsun öpüyorum onları

    YanıtlaSil
  2. Deniz'e çok geçmiş olsun. umarım önemli bişeyi çıkmaz
    kar yağınca biz bile hoplayıp zıplıyoruz çocuklar nasıl istemesin valla..

    YanıtlaSil
  3. canım benim denizimize geçmi olsun...
    acil şifalar onunla olsun..
    astım çıkmaz inşallah.. çıksada başlangıçtır atlatır... dikkat ediceksiniz o kadar ağır kendini salıverme.. yüreğini ferah tut canım benim.. muck..

    YanıtlaSil
  4. saol Bahar.

    Valla Sergün ben en son İstanbul'da kar gördüm. 7 yıl önce falan. o anlamda İzmir kötü

    celebi saol.Yok kendimi salmak değil de tam tatildeler, o kadar ay ders çalıştılar şimdi eve tıktık çocukları. Ona üzüldüm. Karlı biryerlere gitme planımız vardı

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun bu proje ödevlerinden bilmem ne yapacağız bizi de dizi dizi bekleyen projelerimiz var burada kar çok bizimkiler çıkıp oynayıp kaydılar kardan adam yaptılar buraya başakşehire yolla çocukları öptüm ikisinide kendinize dikkat edin iyi tatiller

    YanıtlaSil
  6. nrhnmrl saol. Ah keşke mümkün olsa yollasam çocukları. Ama nerde.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder