sanki bahar geldi!!!

Mis gibi nergisler. Kokusu size kadar geldi mi?
Devrim havayı fırsat bilip bahçeyi çapaladı biraz.

Hem yağmur hem güneş çiçeklerim resmen coştu


Deniz her zamanki gibi maymunluk peşinde



Havalar o kadar ılık geçiyor ki kışı yaşadığmıza inanmak zor. Bu fotoğraflar 1 ocak günü çekildi. Yıllardır kar temalı filmler seyrettik yılbaşı ile ilgili bu kadar güneş şaşırtıyor insanı. İzmir'de bile yaşasak karın kırıntılarını görürdük eskiden şimdi bahçeye çıkıp oynattık çocukları.




Yorumlar

  1. Sizde öyle. Gece fırtın anın sesinden uyuyamadım, sabah bir ara kızımın yanına uzandım, telefonun sesiyle uyandım, dışarıda kar lapa lapa. Şimdi ise erimeye yüz tuttu. Ama soğuk.

    YanıtlaSil
  2. anladım. Televizyondan görüyoruz aslında Doğu'nun şartları zor. Ama küresel ısınma da mahvetti havaları.

    YanıtlaSil
  3. nergisleri görünce kokusu buraya kadar geldi sanki..izmirdeki öğrencilik yıllarımı hatırladım birden.sokaklarda her köşebaşlarında satılırdı bu çiçeklerden koklamaya,bakmaya doyamazdım.bahçeniz ne kadar güzel.çok şanslısınız valla kıymetini bilin.ben de ağrı doğubeyazıttayım burda da sabah kar yağdı öğlene eridi gitti.kar yağsın her yer bembeyaz olsun diye dua ediyorum artık:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ah nergisler! Onlarsız bir kış düşünemiyorum. Bu aralar Antalya'da iyice bollandı nergisler, pazardan demetini 75 kuruşa alıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ben de ço severim. Şanslı bir insanım ben, bahçem var. Mis gibi kokuyorlar, insanın camdan bakınca içi açılıyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder