kendimi nasıl anlatsam...




bahar ve sibelinhobidunyasi bir mim göndermiş bana. Beni anlatan 7 şeyi yazmam gerekiyor.


1- Bazen fazla titiz olabiliyorum. Bu durum beni hiç rahatsız etmiyor ama evdeki üç erkek için pek hoş değil,

2- Planlıyımdır. Her zaman önümü görmek isterim, planlarım ve işlerimi çok düzgün yönetirim,

3- Aynı anda birden çok işi yapabilirim ve öylesini de tercih ederim. Birinde beklemem gerekiyorsa boşluk beni yorar,

(hep kötü mü oldu ne)

4- Doğayı çok severim. Eskiden tüplü dalış yapardık eşimle. Çocukların büyümesini bekliyoruz yeniden yapabilmek için can atıyorum,

5- Bırak saatlerce yürüyebilirim. Bir keresinde Eminönü'nden çıkıp Sarıyer'e kadar yürümüştüm. Çok keyifliydi. Şimdi çocuklarla ne mümkün...

6- Hani vardır ya "su içse yarar kimine" hah işte ben onlardanım. Anladınız kilo sorunum var,

7- En güzel zamanların ailemle geçirdiklerimdir


Ben kimseye göndermeyeyim. Okuyupta kendini anlatmak isteyenler yanıtlasınlar.

Yorumlar

  1. nerde tüplü dalış yıllardır yüzemiyorum bir ara doktorum rahatsızlığım nedeni ile yasaklamıştı denizi 5 yıl girmedim daha sonrada bende bir korku denize girip ıslanıp çıkıyorum belki bilinç altımda yine hastalanmak yatıyor o yüzdendir imrendim sana şimdi kiloları hiç dert etme bende yıllarca kilo almak için mücadele ettim sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, ben de sana bu mim den göndermiştim ama cevaplandırmışsın zaten, çoğu özelliğimiz uyuşuyor, çok sevindim buna.

    Ada ve denizi öpüyorum, kendine iyi davran arkadaşım...

    YanıtlaSil
  3. bilge ne kadar kötü bir durum. Ben Ankara'yı hiç sevmemiştim deniz yok diye. İnsan nasıl yaşar demiştim. Ne bileyim büyük konuşmamak lazım her şey insan için sonuçta. Ama denizsiz bir hayaat düşünemiyorum

    YanıtlaSil
  4. sibel saol. Giremiyordum iki gündür yine nete sorunlu benim bilgisayar şu sıralar, görmedim. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  5. eminönünden sarıyere kadar yürümeni ayakta alkışlıyorum :)))) teşekkürler arkadaşım cevapladığın için

    YanıtlaSil
  6. ama o güzergah çok keyiflidir. Kulağındada müzik kaptırıyor insan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder