bu fularlar hediye gitti ama...




Bu fularları üç arkadaşıma niyet ördüm. Dün yola çıktılar ama karışmış olmaları kuvvetle muhtemel.
Onları paketledim dün eşimden rica ettim (iş yerine yakın PTT) göndermesini. PTT'de görevliler paketleri açmalarını istemiş. Prosedür böyleymiş. Devrim'de içlerine bakıldıktan sonra yeniden paketlerken hangisi kime gidecekti karıştırmış. (adresleri de üzerlerine iliştirmiştim ben) Gönderirken hangisi kime biliyordum ama artık bilmiyorum. İçlerindeki notlar da karışmış olabilir bu arada. Umarım beğenirsiniz.


Yorumlar

  1. kırmızı güllü olan kahveli bana mı yoksa :))) ellerine sağlık çok şıklar canımcım

    YanıtlaSil
  2. :))) bol süprizli bir gönderi oluyor yanii. olsun şekerim karışsın varsın.. bence yürekler bir olduktan sonra paketlerin karışmasına kimse bişi demez sanırım.. selamlar...

    YanıtlaSil
  3. öyle oldu celebi. Ben de senin gibi düşündüm aslında.

    Bahar onu mu beğendin. Adresini gönder yapayım sana da ondan

    YanıtlaSil
  4. bu fularlara bayılıyorum. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Canım karışsa bile ne farkeder ki hepsi birbirinden güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Felicitaciones,está muy bueno tu blog.
    Desde hoy te sigo,espero que visites mi blog.Gracias.
    http://tejiendocongrace.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık, hepsi de birbirinden şeker görünüyor, morlu olana bayıldım yalnız :)

    Anlaşılan herkes kısmetine düşeni takacak, ben bu sonucu çıkardım yani...

    Emeğinize sağlık, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim arkadaşlar.

    Sibel öyle olacak artık.

    YanıtlaSil
  9. kırmızı-beyaz olan bana geldiii:)) nasıl şaşırdım kargo paketini görünce anlatamam.. çok çok teşekkür ederim;) küçük paketin içindeki de çok hoşuma gitti, fotoğrafladım birazdan yayınlayacağım;)

    ben blogu izliyordum neden görmedim acaba yeni konuyu diye düşünüyordum nasıl oldu anlamadım izleyici listesinde yokmuşum:(

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan. Anladığım kadarıyla deniz kestanesi kırılmadan ulaştı. İzmir'in havasından birşey de eklemek istedim.
    Bu arada izleyenler kısmına yeni yeni ısınıyorum ben. yanadaki listeyi takip ederim hep. Ama ekliyorum hemen

    YanıtlaSil
  11. Baharcım kahverengi benim oldu:))
    çok teşekkürler arkadaşım.ellerine emeğine sağlık.deniz kestanesinede bayıuldımmmm...kocaman teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder