10 marifetteki kartpostal kampanyası

kartpostallarımın tümü












www.10marifet.org da bir kartpostal kampanyası başladı eski değerleri anımsatmak için...Ne hoş bir gelenekti. Onlarca tezgah kurulurdu, seçerdik hoşumuza giden kartpostalları, sevdiklerimize gönderirdik. İstanbul'dayken Eminönü ve Üsküdar'daki satış yerlerini anımsıyorum. Her bayram ve yılbaşında uğrak yerlerimdi oraları. Hala durur bana gelen kartpostallar. Zaman için de tembelleştim sanırım bıraktım ben de bu güzel geleneği.
Ama sevgili arkadaşlarımız akıl etti şimdi yeniden canlanıyor kartpostallar. Bunlar da benimkiler. Örgülerle birşeyler yapmaya çalıştım ben. Dün yola çıktılar. Benden kocaman sevgiler götürecekler arkadaşlarıma....

Yorumlar

  1. süperrrr
    adam denizim ben şimdi marifete gidiyor ve sana adresimi yazıyorum.. :)) şansımı deneyeyim...:))

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden merak ettim ben bugün başlayacağım ama benim fikrimi birisi yayınlar kopya gibi olur diyede çekiniyorum elinize sağlık hepsini gerçekten çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. şans ne demek yaparım hemen yaz adresini celebi

    Bucanni saol

    DenDenAk teşekkür ederim. benim aklıma yine örgü geldi:))

    YanıtlaSil
  4. çook güzel olmuşlar.
    tam el emeği göz nuru.
    ellerine sağlık canım.
    bakalım hangi talihlilere gidecek bu kartlar :)

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu çok sevdik ve izlemeye aldık bakmak isterseniz http://sergicocuklar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. saol FKB

    hoşgeldin sergi dünyası

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık,bayıldım :)
    örgüyle süslemeyi denememiştim hiç kopya çekiyorum hemen :))

    YanıtlaSil
  8. çek tabiki. Benim elimin altında hen yünler olduğundan bu aklıma geldi

    YanıtlaSil
  9. çok şirin olmuş bu kartlar. 10 marifete bir süredir gidemiyorum, senden haber aldım. güzel bir faaliyet. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık, bende harıl harıl kartpostal yapıyorum. Çok zevkli bir çalışma oldu benim için. Sizinki de örgülü örgülü çok farklı bir desen olmuş. Kolay gelsin arkadaşım...

    YanıtlaSil
  11. farkındayım dshandmade. Müsaitsen sen de katıl bu etkinliğe özledik çalışmalarını orada

    YanıtlaSil
  12. harika
    hepsi de birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  13. balıklı bana geldi, ne kadar şirin bir balık bu.

    YanıtlaSil
  14. sevindim kazasız ulaşmasına

    YanıtlaSil
  15. Biz de Mutlu Olalım Derneği olarak katılmak isteriz,
    Hastanede kalan çocuklarımıza,bir faaliyetimizde sizler için kartlar yaptıracağım,yaklaşık 20 tane ilk seferde olur.

    Adreslerinize gönderebilirim.

    Tabii ben de Onkoloji servisinde kalan çocuklarım için sizden kartlar bekleyeceğim: )Çok mutlu olacaklar:)

    İçlerine de içinizden geldiği gibi notlar yazabilirsiniz,moral verici notlarınız onları da çok mutlu edecek.

    Adresimiz.Mutlu Olalım Derneği
    Özlem Şengir
    M. Kemal C. Burak Apt. No 44 D 4 Bornova-İzmir

    Sevgilerimizle

    www.mutluolalim.com
    mutluolalim@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder