Çocukların odasına el attım....








Ada ve Deniz'in odasını renklendirmeye geldi sıra. Şu duvar resimleri çok hoşuma gidiyor. Ama birşey alıp yapıştırmak istemedim. Kendim boyayayım istiyordum. Yaptığım çeşitli boyama denemelerinden (saksı,masa,tepsi) sonra duvara el atma cesaretini topladım.
Çocukların odasında boş duvar yok. İki baza, bir dolap dolduruyor odayı. Ben de Ada'nın yatağı ile dolap arasından ağaç çıkmaya karar verdim. Ağaç tavana yakın epey büyük yani. Yapraklarını da ekledim hiç fena olmadı. Şimdi sıra Deniz'in duvarında...


Yorumlar

  1. hiç fena olmadı?
    harika olmuş!

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım harikaaaa olmuşşşş.....
    eline sağlık...
    çok beyendim....
    benim duvarıma da gelebilirsin.. :))

    YanıtlaSil
  3. acaba benim odamada bir el atabilirmisin ? :)
    hem sende izmirdesin bende çok iyi olur yani;)
    ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim canım eline sağlık.muntazam boyamışsın tebrikler.ne cins boya kullandın acaba söyler misin?

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş, çıocukların odasına da pek yakışmış ağaç resmi. Keşke birazda elma atsaydın aralarına:)

    YanıtlaSil
  6. fosi saol. celebi gelmem mi gelirim tabiki. Biraz daha tecrübe kazanayım senin ki daha güzel olsun.

    filiz ahşaptaki akrilik boyadan. ki kat boyadım.

    krizantem teşekkürler. elma deyil de Deniz kuş istedi. Bakacağım yapabilir miyim?

    beyaz kkelebek olur tabiki. neresindesin İzmir'in?

    YanıtlaSil
  7. canım harika olmuş ben cesaret edemezdim boyamaya ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. ben karşıyakadayım canım sende buca sanırım diymi ?

    YanıtlaSil
  9. ya odada çiçekler açmış, çok güzel olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  10. bahar saol, bana da deli cesareti geldi bir an.

    Evet Buca'dayım. Hasanağa'nın yakınlarında. Uzakmışız biraz birbirimize...

    embir teşekkürler, deyişti odanın havası

    YanıtlaSil
  11. izmirin uzağı bu olsun.bi otobüs 30 dkda istediğin yerdesin. sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
  12. haklısın aslında. İstanbul'u düşününce. Bazen yürüsen yarım saate gidebileceğin mesafe saatlerini alıyor insanın orda.
    Görüşelim ayarlayıp. Ben sadece dilevserle buluşmuştum. Onun üzerinden de epey vakit geçti.

    YanıtlaSil
  13. benim izmirde bildiğim çok fazla blogcu yok aslında ama yinede bir buluşma ayarlanabilir

    YanıtlaSil
  14. tamam o zaman. msn kullanıyor musun?

    YanıtlaSil
  15. benimki saadetuslu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. çok hoş olmuş,elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder