Biz artık maymun ailesiyiz...




(ilham aldığım resim)
Deniz'in bir oyunu vardır. Her gün bir başka hayvan ailesi oluruz biz. Bir gün fil, bir gün yılan, bir gün köstebek...Dün okuldan gelip de duvarındaki maymun resmini görünce ilk dediği "anne biz artık maymun ailesiyiz" oldu. Yukarıdaki resme bakarak dalı yapmaya çalıştım. Maymun için resmi bilgisayar ekranında büyütüp, üstüne bir kağıt koyup kopya çekmeye başladım. Sonra da etrafını kestiğim maymun resmini duvara bantyalıp etrafından geçtim. Ayrıntıları da bakarak tamamlamaya çalıştım. Hemen altımda yatak olduğu için boya kabımı hep elimde tutmak zorunda kaldım, biraz zorlandım o yüzden. Hatta yapraklar için yeşil rengi hazırladığım kabı bir sakarlıkla düşürdüm. Allahtan fayanslara geldi de kolay temizledim etrafı.
Ada 'da Deniz okuldan gelince gözlerindeki o ışıltı ise görülmeye deyerdi. Çok sevdiler. Deniz ağaca kuş istedi.


Yorumlar

  1. bravo vallahi, emeğine sağlık. bayılmıştır çocuklar. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sevdiler gerçekten de

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı ve akıllı çocuklar maşallah

    evet bence de kuş çok hoş olur : )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder