bir mim arası...

Aslında mim yanıtlamak bana zor gelmiştir. Ama sorular güzel arkadaş Bahar'dan gelince es geçmek istemedim.....



1) BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN?
(tabiki benim için) Dünyanın en yakışıklı, en güzel, en tatlı ve tabiki en eşşek iki şeyin adı Ada ve Deniz.

2) BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIM STAR TİRİBİM.
Yok öyle birşey...


3)EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY
Aslında garip değil ama bir fritöze 350 tl vermek benim için olmaz birşey. Çocuklar sevince ve Deniz'in ana sınıfı menüsü için gerekince Tefal'e küçük bir ziyaret yaptım geçenlerde...


4) ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR
Çocuklarımla birlikteyken sanırım. Doğada, açık havada gezinmek de beni çok rahatlatır.


5) ARKADAŞIM SORMAYIN DEDİĞİNİZ ŞEY
Aklıma gelmedi hiçbir soru

6) AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜM
Değişir. Bazen çok hoş güzel bir bayan, bazen yorgun, bazen mutsuz...

7) KENDİNİ OKUTAN BLOG
Genelde örgü ve yemek siteleri. Çocuklara deyişik hamurişleri denemesini seviyorum.


8)BU BLOG SAHİBESİ NERELERDE GÖRÜNÜR
Çocukların okulu ve ev arasındaki 2 dakikalık mesafe en çok katettiğim yol şu sıralar. Ama Deniz'de okullu olduğu için sabahları onları bırakınca 1-1.5 saat yürürüm genelde. Hep aynı güzergah olmasın diye bazen bilmediğim sokaklara da dalarım.

Yorumlar

Yorum Gönder