banyom süsleniyor





Banyomu süslemeye devam. Evdeki en canımı sıkan yer banyo...Küçük olduğu için ne kadar az şay koysam da dağınık görünüyor. Ben de bari küçük dokunuşlarla renklendireyim diye devam ediyorum banyo süslemelerime.
Raftan sonra şimdi de banyo takımlarını boyadım. Aslında deniz kabuklu güzel bir takımdı kendisi ama fırçalığı , sabunluğu kırılmıştı. Ben de elimdekileri boyadım. Sabunluk marketlerde satılan plastiklerden aldım, boyadım. Diş fırçalık takımdan kalan son parçaydı, üstteki vazo da yıpranmış plastik bir bardaktı. Fikir bana ati değil aslında. Bir mağaza da oldukça pahalı
satılan üründen kopya kendisi. O takım seramikti ama benimki de fena olmadı.
Önce kaplarımı boyadım. Sonra küçük küçük ördüğüm mokifleri üzerine yapıştırdım. İki kat su bazlı vernikle vernikledim. Hani masada bozulmaz mı demiştiniz ya sabunluk sürekli ıslak
şimdilik bozulma belirtisi yok. (4-5 gündür kullanıyorum)

Yorumlar