Ve masam karşınızda

Bugün astık bayrağımızı balkona.
Masamın son hali. Vernikledim, fotoğrafladım


Kırmızı olan masama ilk önce tek kat beyaz boya sürdüğüm için alttan kırmızılıklar da görünmüştü

Peçeteliri bütün yapıştırıştım ilk önce





Bu benim balkonda kullandığım masam. Çok eskiden alındı kendisi. Babam İstanbul'da üniversitede okurken almıştı bana. Değerlidir yani. Aslında kendisi kırmızıyı hiç sevmez ama bulamamış evin civarında başka birşey. Geçen kış rüzgardan düşüp çatladı. Çok sağlam olduğu çin atılacak bir şey değil. Bütün yaz üzerine örtü örtüp kullandım ama hep canımı sıktı o çatlak. Boya furyamdan sonunda o da nasibini aldı. Ama biraz sancılı oldu tamiri....
İlk önce tek kat beyaz boya yaptım. Peçete nasılsa kapatır dedim. Sonra da çok tecrübeliymiş gibi (tamamını kapatağım diye) peçeteleri bütün olarak yapıştırdım. Ya da yapıştıramadım hem pütürlükler oldu. Hadi olsun böyle kullanırım dedim. Sonra sentetik vernikle (merak etmeyin başka sntetik verniklenmiş birşey yok. Hepsini aynı gün arka arkaya yapmıştım) vernikledim. Verniği görünce alttan kırmızılıklar fazlaca belli oldu, sarardı bembeyaz masa. Facia...
Gözüm alışır diye ellemedim önce ama ertesi gün dayanamadım bıçak-makas ne bulursam kazıdım masayı. Resmen işaret parmağım yamuldu. Zımparalasam da kaymak gibi yapamadım.Yeniden iki kat beyaza boyadım. Bu kez tek tek desen keserek yapştırdım. Su bazlı verniğim de dün geldi. Ve masam karşınızda


Yorumlar

  1. harika olmuş.. eline sağlık... zahmetine değdi bu görüntüyü görünce çektiklerini unutmuşsundur..

    YanıtlaSil
  2. Süpersiniz pıratik çözüm cesaretle herşey olabilir ellerinize emeğinize sağlık.Sevgili adadeniz sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Azmin elinden ne kurtulur ki.Çok güzel olmuş.Emeğinize değmiş.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. celebi eve deydi gerçekten. Geçen gün Ada'ya sordum hangi hali daha güzel diye. "yenisi" deyince pek mutlu oldum
    evimin incileri, neduk çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Epey uğraştırmış sizi. Ama deymiş doğrusu. Yeni masanızı güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  6. Güzel olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. Ne keyif ama! Hadi çay içelim o masanın etrafında.

    YanıtlaSil
  8. lolipu benimki acemilik uğraşması oldu. Böyle böyle öğreneceğim artık.d@li saol.
    Tijen her zaman beklerim çaya. Yolun ne zaman İzmir-Buca'ya düşerse gel.

    YanıtlaSil
  9. canım ne kadar güzel olmuş, deneyimsizlikten dolayı biraz meşakkatli olmuş ama insanın kendi yaptığını beğenerek kulanması çok güzel birşey, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Seni epeyce uğraştırmış ama değmiş bence.çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  11. selma teşekkür ederim. Hem deneyimsizlik hem de bir şey yanlış da olsa kendim yapmak isterim. Deneye deneye doğrusunu bulmak. Çok sorunca her kafadan bir ses çıkar ya o olay olmasın diye. Fırsatım olursa iyi bir kursa gitmek istiyorum.
    gönüldenele teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder