Şirince festivali













Bu hafta sonu Şirince Bağbozumu, Kültür, Sanat ve Dostluk Festivali'ndeydik. Rum mimarisinin özelliklerini taşıyan 200 yıllık evleri, kiliseleri, manastırları, doğal güzellikleri ve deniz seviyesinden 350 metre yüksekte yetişen lezzetli üzümleriyle haklı bir şöhrete sahip Şirince'de 4 yıl aradan sonra festival düzenlenince bizde fırsatı kaçırmadık.
Hem Şirince'nin sokaklarında dolaştık, hem lezzetli meyve şaraplarından tattık hem de piknik yaptık dün. Yolu buralara düşenler hala gezmediyseniz Şirince'de tur atmanızı öneririm.



Yorumlar

  1. bende gitmek istedim bu sene ama kısmet olmadı.sayenizde gitmiş kadar oldum.güzel şirincemizi bencede herkes gidip görmeli ve şaraplarından tatmalı.paylaşımınız için teşekkürler.sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. Evet çok güzel oralar. çocuklarla istediğim gibi dolaşamasam da bu tür etkinliklerden tamamen elimi çekmek istemiyorum. Malesef benim oğlanlar böyle gezmeleri, kalabalığı, alışverişi hiç sevmiyor. Ve meyve şarapları gerçekten çok lezzetli
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne güzel gezmişsin arkadaşım stres atmışsındır

    YanıtlaSil
  4. biz de bu yaz oradaydık. hatta senin fotodaki o balıklardan birsürü aldım. blogda da yazmıştım. adı gibi şirince gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Bahar gezmek iyi oluyor gerçekten ama çocuklar çokkoştuklarından sanırım hastalandılar bu kez. İkisinde de öksürük. Bir büyüseler....
    sesiber haklısın. Yazmıştın bu taraflara geldiğini. Güzel yerler. İnsan öyle bir yerde ev sahibi olacak. Mis gibi doğa....

    YanıtlaSil
  6. Bazen kanatlarım olsun ve istediğim her yere uçuvereyim isterim. Özellikle böyle haberleri aldıkça...

    YanıtlaSil
  7. :))
    ne güzel olurdu gerçekten.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder