boyama saksılar

(Bu kutuları da plastik boya ile boyayıp, sulu boya ile desenler karaladım üstüne. Resmim hiçbir zaman iyi olmadı. Ellimden ancak bu kadarı geliyor.Kendileri ilk hayatlarında incir kutusu idi. Şimdi çeşitli şeyleri koydum içlerine)

(En alttaki peçete baskısı)

(Plastik boya ve sulu boya ortak çalıması)




Boyama olayı öğrenmeye çalışıyorum ya bu kez de yoğurt kovalarını boyadım, saksı yaptım. Yukarıdakiler bildiğiniz badana boyasıyla boyanmıştı, üzerindeki desenler de çocukların sulu boyasıyla yapılmıştı. duruyordu epeydir. Bir tanesini ise akrilik boya ile boyadım, elimdeki tek desenli peçeteden o da nasibini aldı. Yine bir vernik kurbanı kendisi. Peçete baskısı yaptığıma karanfil diktim ilk fırsatta anneme gidecek. Pembe çiçekli olanı ise pembe açan bir çiçek alıp dikmek istediğim için boş bıraktım.

Yorumlar

  1. eline sağlık.. güzelll olmuşşşlarrrr

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık hepsi çok şeker olmuş.Bir de içlerine çiçekler ekilince kim bilir ne kadar da güzel olurlar.İnsan bakmaya doyamaz..

    YanıtlaSil
  3. Gayet güzel ve sevimli olmuşlar.ellerine sağlık canım.sevgilerr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder