Banyoma yaptığım raf

Bu sabunluğu gösterimiştim saksılarla birlikte. İncir kutusuydu, sabunluk oldu



Vernikten önce böyle bir maviydi.


Yukarıdaki çekmecelerden iki tane daha vardı. Biri banyoma raf oldu. Öndeki süslü kapak kısmını çıkardıktan sonra zımparaladım. Mavi akrilik boya ile iki kat boyadım. Kuruyunca gri yaldızlı boyayla (fayasnlarımda grimsi desenler var) desenler çizdim. iki kat da vernikleyince rafım banyodaki yerini aldı.
Banyo için çok güzel dolaplar var diyebilirsiniz ama inanın benim banyo-tuvalet birarada ve çok küçük. Sadece lavabo altı ve üstüne dolap yaptırayım dedim dünya para istediler. Bende böyle küçük çözümlerle yedek sabun, tuvalet kağıdı gibi şeyleri koyabileceğim bir raf yaptım


Yorumlar

  1. ÖOK GUZEL YA BU RAFLAR NEDEN GELDI AKLINA

    YanıtlaSil
  2. incir kutusunun dönümüşü süper olmuş :)
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. eVET CANIM PİYASADA DOLAP ÇOK..HER MODEL VE BÜYÜKLÜKTE...YA EVİMİZ DARDIR ALAMAYIZ KOYACAK YER YOKTUR..YADA ELİMİZ DARDIR ALAMAYIZ..HAZIR OLAN ELDEKİNİ DEĞERLENDİRMEK..BÖYLE GÜZELLİKLER ÇIKARMAK ORTAYA..
    DERS ALINACAK TARAFI BUDUR..BENCE ÇOOKKK GÜZEL OLMUŞ...KEŞKE BENDE AZ BOYASAM PARLATSAM BİŞEYLERİ.TAKARIM SAĞA SOLA..ÇOCUK ÇOK İHTİYAÇTA ÇOK:)))

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım gerçekten çok güzel ve kullanışlı olmuş.yaratıcılık ve ev ekonomisi işte budur..tebrikler..

    YanıtlaSil
  5. Çok pratik çok kullanışlı olmuş
    Güle güle kullanın

    <:))

    YanıtlaSil
  6. ışıl saol. Hep aklımdaydı banyona napsam napsam diye. Boya yapmaya karar verince şimşek çaktı. Oldu
    FKB evet bu kutu benim de çok hoşuma gitti. celebi saol saol

    YanıtlaSil
  7. akasya kokusu teşekkür ederim . Açıkcası küçücük yere dünya para vermeye kıyamadım. Biraz büyük ısmarlasan daha ucuza geliyor mobilya. Sonuçta koyacağım belli.
    filiz,mayrı teşekkürler ikinize de

    YanıtlaSil
  8. Sevgili adadenizi; oraya bir raf yaptırsaydınız bu kadar şık durmazdı. Hem dahice bir geri dönüşüm hem de çok zarif. Eller dert görmesin.
    10marifet'ten gulenbayan

    YanıtlaSil
  9. canım harika olmuş ellerine fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Gülen teşekkür ederim. Ne güzel bir yorum bu böyle. delevser sen de saol.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir çalışma.. tüketici değil, üretici olmanızı da ayrıca kutluyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder