merdiven dekorasyonum


Çiçeklerimi yeni diktim o yüzden pek minikler. Ama büyüdüklerinde merdivenimin daha da güzel görüneceğine eminim.










Bizim terasa çıkan merdivenimize el attık bu kez. Yukarıdaki ayakkabılık tarzı raf yıllardır bizde. Çok emek verdi. Hatta bir ara mutfakta raf olarak bile kullanmıştım. Hafta içi güzelce boyadım rafı. Sonra Devrim duvara sabitledi. Merdivenleri yıkarken ıslanmasın diye. Bulduğum birkaç kutuyu kapladım güzelce. Urla'da Devrim'lerin ablasının mutfak yenilemesinden sonra aldığımız çıkma çekmecelerden iki tanesini de duvara monte ettirdim. İçine de küçük saksılara diktiğim çiçeklerimi yerleştirdim. Fena olmadı. Çekmece fikrini yabancı bir sitede görmüştüm.


Yorumlar

  1. Çok sevimli bir dekorasyon olmuş, bana eski amerikan evlerini hatırlattı.

    YanıtlaSil
  2. saol. çekmece fikri yabacı bir siteden çalınma zaten

    YanıtlaSil

Yorum Gönder