kitaplığımız

Kitaplığımız. Tamamen bizim eserimiz. Yani Devrim ve ben birlikte yaptık. Epey zamanımızı aldı. Hani şu yabancı sitelerdeki natural dekorasyonlara benzedi. Buyrun öyküsüne;
Kitaplar yerlerini aldı

Ada ve Deniz'in rafları. Güzel dursun diye ıvır zıvır kutularını kaplamıştım



Yıllardır kolilerde bekleyen kitaplar nihayet dışarıdalar


Ara rafların verniksiz hali




Direkler verniklendi kurumaya bırakıldı.






Kitaplığın bize maliyeti fazla olmadı sayılır. Tiner, vernik, zımpara. Kitaplığımızın üç ana iskeleti var. Yukarıda zımparalanırken görüldüğü gibi. Bunların bir kısmını annemin değiştirdiği pencere doğramalarından, bir kısmını Urla'da mutfak değiştirmişlerdi oradan çıkan çıkma tahtalarla yaptık. Bir kaç tane de çıkma tahta aldık. Aralardaki raflar ise rabıta. Annem salonundaki eski rabıtaları söktürdü (yıllar önce babam yapmıştı ve pek düzgün olmamıştı) ve parke döşetti. Ondan çıkan tahtalardan ara rafları yaptık. Önce kestik, canavarla zımparaladık. (ben elektrikli aletlerden çok korkarım. İş çabuk bitsin diye ben bile elimde o aletle zımpara yaptım) sonra vernikledik. Rafları doğal renginde bıraktım ama araları renkli vernik istedim. Boşken baktığımda ilk hissettiğim hayal kırıklığı oldu. Çok kaba geldi bana. Ama kitapları yerleştirmeye başladıkça ısındım kitaplığımıza. Evet belki çok narin bir mobilya görünümünde değil ama doğal ve sağlam oluşu hoş. Sonuçta yıllardır kolilerde bekleyen kitaplarımız gün yüzü gördü.





Yorumlar

  1. bize maliyeti 50 TL dir.
    devrim

    YanıtlaSil
  2. 50 liraya çok güzel iş çıkartmışsınız. Süper yahu... Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş.. tebrik ederim.. süper bir çalışma çıkarmışsınız...
    ada ve deniz güle güle kullansınlar..

    YanıtlaSil
  4. Gayet güzel yapmışsınız.Allah ayırmasın.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. embir saol. teşekkür ederim celebi74. kedicibaşı, neduk saolun. Neduk güzel dileğin için ayrı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık çok doğal ve kullanışlı görünüyor.
    diğer çalışmalarınızda kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim kapkara camdan kelebek

    YanıtlaSil
  8. çok şirin olmuuuş ellerinize sağlık tebrikler vallahi

    YanıtlaSil
  9. süper iş çıkarmışssınız arkadaşım ellerinize sağlık çok beğendim. etkinlik sayfasında görünce bir ziyaret edeyim dedim ben de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim. sevgiler

    YanıtlaSil
  11. yeni görüyorum, çok güzel olmuş ellerinize sağlık, aklıma şu geldi, raflar ters konulsaydı hem kitap tutacağı olarak görev görürdü hem de dışarıdan daha hoş dururdu sanki.
    tabi siz onca emek verdiniz, bizimki sadece yorum:)

    hoşçakalın
    (Zeynepname)

    YanıtlaSil
  12. Ne yetenektir, ne güzel düşüncedir bu böyle. Eller dert görmesin..

    YanıtlaSil
  13. seni ilk tanıdığım günler :) ilk yorumlarından biridir bu sanırım sana :) daha çok günlerde birlikte olmak dileğimdir....

    YanıtlaSil
  14. gene geldik bu yayına :) bir dahaki gelişimde bu kitaplığın önünde bir foto çekileceğim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder