döndüm

Son gece koylardan birinin üstünde gece keyfi yaptık
Özgül (eşimin dayısının kızı) çocuklarla fotoğraf çektiriyor. Ben de çaktırmadan onları çektim

Gece gezmesine çıkınca hepimizin toplu fotoğrafı olsun dedik. Etrafta kimse yoktu. Devrim kolunu uzatarak bunu çekti. Fena olmadı.


Deniz pozu. Bunun daha komikleri de var ya ben bunu ekleyeyim dedim......




Bot gezintimiz.



Çocuklar Işın halalarıyla





Devrim ve çocukların olmazsa olmazı. Mutlaka kıyı şeridinde bir havuz yaparlar...
Bu yıl leyleği havada gördük. Önce küçük bir iç Anadolu turu ardından deniz tatili. Didim Polis Kampı'nda 10 gün kaldık. Biraz yorucu oldu ama. Son gün artık denize girip, kulaç atasımız kalmamıştı. Tatilden dönüp çok yoruldum diyenler vardır ya onlar gibiydik resmen. Çocukların gözleri akşam yemeklerinde kapanmaya başlıyordu resmen. Ama yine de güzel bir tatil oldu.






Yorumlar

Yorum Gönder