motif battaniye


Doğa'nın battaniye-örtüsü. Annesi ve anneannesi birlikte hazırladılar.

Yorumlar

  1. muhteşem bişey ya.örenlerin elleri dert görmesin.

    YanıtlaSil
  2. desen ve renkler bir harika bayıldım.İzlemeye alıyorum seni

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, altıgen motif patchwork2de de çok kullanılıyor. Örgüsü de harika olmuş. renkleri söylemeden geçmeyeyim, süper.

    YanıtlaSil
  4. saol 3prenses. yapanlar örgücü zaten. hep örerler.

    YanıtlaSil
  5. lavantin sevindim ziyaretine. ds handmade teşekkür ederim. aslında marifette koymuştum ama bloğumu es geçmeyeyim dedim

    YanıtlaSil
  6. HERKESİN ELİNE SAĞLIK,ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR,RENK UYMU DA HARİKA,SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim dünbugün. ileteceğim güzel yorumlarınızı

    YanıtlaSil
  8. Canım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Ziyaretine tanışmamıza vesile olduğu için tşkler güzelim..Hoşgeldin..Sefalar getirdin önce..
    Battaniyeyide çok beğendim Doğa cimcimesinin bikinisinide...Kıvırta kıvırta giyerde ne yaşıkır ona..Ben büyüttüm çocukları ama özledim küçük kızların şirinliklerini..Çevremdede yokki seveyim biraz.
    Ellerine tabiki anneninde ellerine sağlık...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim. Sen de hoşgeldin. Aslında seni sık sık ziyaret ediyordum ama işte yorum yazma özürlülerdenim bende. Aşmaya çalışıyorum bu kötü huyumu.
    Benim de iki oğlum var. Hep kızım olsun istedim olmadı. Artık Doğa ile idare ediyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder