elim sende

Bir çok arkadaş yazdı aslında. Elim sende etkinliğimiz bitti. Ellerin kimi yeni sahiplerine ulaştı kimi de yollarda... Hala görmeyenler varsa sesiber-etkinlikgnl.blogspot.com ellerimiz burada sizleri bekliyor. Bunlar benim ellerim.
Bu ki eli de hızımı alamayıp yapmıştım. Onları kendi panoma ekleyeceğim artık. Keçe yapan arkadaşlardan imrenip polarla çalıştım. Bu arada belirteyim hayatımda ilk kez boncuk ve pul işledim. Acemiliğim ondan. Ama rengarenk şeylerle uğraşmak epey keyifliymiş.




Yorumlar

  1. Senin eller
    ne güzel eller
    ne güzel işler örer
    ellerine sağlık güzelim..ben etkinliği bilmiyordum..haberim olsa bir cicide ben yapardım..
    anneler gününü kutluyorum anneninde ellerinden öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel canım
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim akasya kokusu. hem ellere yorumun hem de kutlaman için. Senin de anneler günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,seni ziyarete geldim.Yorumun için teşekkürler ederim.Ellerin bir harika olmuş.Sevgilerimle.Seni listeme ekledim.

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin. ellerimi beyenmene sevindim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder