Bir geri dönüşüm hikayesi daha...




Benim bloğu takip edenler artık biliyorlarki Devrim ve benim için geri dönüşüm vazgeçilmez bir olgu. Atmaya kıyamıyoruz, atana kızıyoruz....

Alttaki fotoğrafta görülen mutfak rafı da geri dönüşüm. Çekyat kolundan yapılma...


 Bir kaç hafta önce Urla'dayken bulduk yukarıdaki dolabı. Bu halde değildi tabiki...Almanya'da yaşayan ve tatillerde gelen komşuları yeni mutfak yaptırmış, eski dolap parçalarını da yolun kıyısına koymuş. Devrim işine yarar parçaları topladı geldi. Yukarıdaki dolabın kasası, ön kapakları ve bir yanı vardı. Hazır sayılır. Çünkü en zoru kapak yapmak.


Ivır zıvır koymalık dolap yaparız diye almıştık o parçayı. Sonra yapıldıkça pek güzel oldu. Altta içi görünüyor. Paletlerden raf yaptı Devrim. Alt kısmını da paletlerden yaptı. Bir güzel zımparaladı onları önce, ben de vernikledim. Ayak aldık bir de. Eeee pek güzel olunca ben bunu mutfağa transfer ettim:)))

İlk başta üstüne öylece bir parça koyacaktık ama mutfakta kullanmaya karar verince üstüne yine paletlerden masa olarak da kullanabileceğim bir parça istedim ben. Çünkü burada daha önce masa vardı ama sadece masa olarak kullanılıyordu haliyle. Şimdi hem dolap (ki içi o kadar çok malzememi aldı ki) üstü masa....

Bu sabah esti önüne bir de peçete transferi ile süsledim. Üst verniğini de dün yapmıştım, iyice kurudu-havalandı.

Dolabın maliyetine gelince; 1 kutu beyaz sprey boya ve Devrim'in emeği (buna paha biçilemez tabiki)



Yorumlar