hadi kedilerle devam edelim.....


Bu kedicikle bir zaman önce karşılaştım. Hatta o kadar hoşuma gitti ki artık kumaş torbamı çıkardım ortaya. Baktım dikiş havamda değilim geri gitti yerine. Bir kaç kez bu olay yaşandıktan sonra bir de Fadiş'te ne zamandır yapmak istediğim kuşu görünce "dur artık makinenin başına geçeyim" dedim.

Neyse ilk olarak bu kedicik deneme amaçlı dikildi. Ben ayrıntılı fotoğraf çekmedim. Burada bol bol fotoğraf var. Orada bayan boyamış diktiği kediyi ama ben kendime boyama konusunda güvenemedim açıkcası.

Kumaşım tok bir kumaş. O yüzden diktiğim kuyruğun düzünü çevirirken epey bir cebelleştim:))) Bir dahaki kedinin de biraz daha büyük olmasına karar verdim tabiki....Bu 20 cm'imiş. Meraktan şimdi gidip ölçtüm de....

Yorumlar

  1. yüzü çok güzel olmuş nasıl yaptınız?.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dakikadanonce teşekkür ederim. Paylaştığım linkte anlatımı ayrıntılı var. O yüzden yaparken ben fotoğraf çekmedim....
      Yüzünü permanent denilen kalemle çizdim. Elimde tekstil kalemleri yoktu denemelik olduğundan farketmez diye düşündüm. Silinmez kalemler...

      Sil
  2. cok tatlı olmus :)ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  3. Biblo gibi olmuş:)) Çok şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet altına yapıştırılan taş onu ayakta tutuyor. Süper fikirmiş...

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık, benim kuşu yanına bıraksak nolur acaba, yer mi ki=:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi kuşu napar bilmem de Deniz bizim mi diye arada sulanıyor...Bu kez "benim" deyip vermiyorum bakalım...

      Sil
  5. çok güzel olmuş kızım görse bayılırdı oda emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Samsa, sonuç benim de beklentilerimin üstünde oldu aslında...

      Sil
  6. Çok ama çook beğendim. Dikişten azıcık anlasam ben de hemen denerdim ^-^

    YanıtlaSil
  7. Çok sevimli olmuş yüzünün ifadesine bayıldım ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtap hanım, sevimli bakıyor:))))

      Sil
  8. Çok sevdim bu çalışmayı,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. çok şirinnnn ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. uyyyy çokkk cici bu kediiii, ben de yapimmmmmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden kolay gelsin sen neler çıkartırsın bu kalıptan kimbilir.....

      Sil
  11. FADİşin kuşa musallat olmasın bu:))

    ellerine sağlık bakışlarına bayıldımmm ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu olur valla:)))))

      Bence de bakışlar bitiriyor işi zaten. İlk yapan aldığım blogmu bilmiyorum ama yapan güzel iş çıkarmış....

      Sil
  12. Kedi gördüm mü hiç dayanamam.Kumaşla da bir başka şirin olmuş.Yüz ifadesi gerçekten çok tatlı.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. örgü tasarımlar teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder