.:

20 Şubat 2012 Pazartesi

yaz'ı çağırmaya devam....




Kabul havalar hala soğuk. Biraz önce baktım dışarısı 11 derece. Ama ben yaptıklarımla yazı çağırmaya karar verdim. Gelsin artık. Sadece İzmir'e değil. Kardan beyaz görmekten bıkmış memleketime. Şöyle güneşe çıkıp, çimlere yayılıp ısınmak istiyorum......

İşte yaz temalı bir çalışma daha. Şu en alttaki karton kutunun dönüşümü. Kendisi yumurta kolisiydi. Genelde pazardan alırım yumurtamı ama olmadığı bir zamanda markete başvurmuştum. Bu kutunun içinde yumurta vardı. Pek tabiki kutu atılmadı.

Önce maviye boyadım kutuyu. Yapıştırdığım kağıda uygun olarak altta bir kısmını da yeşile...Hoşuma giden deniz fenerli masalımsı bir kağıdı  iç tarafına yapıştırdım. Kenarlarını boyayarak tamamladım.

Altkısmına renkli kum yapıştırdım. Deniz kabukları ve minik kağıttan bir gemi...Resimde yıldızlar var. Çok minikler. Ama ben elimdeki peçeteden kestiğim büyük yıldızları da serpiştirdim gökyüzüne. Kapalı balkonumuzda yerini aldı. Açıkcası çok hoşuma giden birşey bu.