.:

18 Şubat 2012 Cumartesi

kitaplar....




Ben hep kitapçılardan, raflardan kitap almayı tercih etmişimdir. Elime alıp arkasını okuya okuya seçmek çok hoşuma gider. Ne zamandır ihmal ettiğim okuma işine geri dönüş yapayım dedim. (uzun süredir sadece çocuklara istediklerini okuyorum da...)

Popüler olunca kimi kitap gerçekten çok pahalı olabiliyor. Ama internetten alımlar epey avantajlı. Biz de topluca bir liste yaptık bu kez netten yaptık kitap alışverişimizi.

Alttakiler çocuklara seçtiklerim. babam duymasın'ı hemen okudum Deniz'e (biraz da kendisi okudu) çok keyifli tavsiye ederim. Bilim öyküleri de inanılmaz güzelmiş. Nette bakınırken "güzele benziyor" diyerek eklemiştim sepetime. Yanıltmadı beni. Afacanlar okulda serisi ise Ada'nı çok sevdiği bir disi. Çıkanı alıyoruz. Sanırım Türkçeye çevrilecek bir tane daha var. Ada iki günde bitiriyor. Hatta dönüp dönüp yeniden okuyor o seriyi..