.:

19 Ocak 2012 Perşembe

harnuplu kek...



Biraz da tatlı konuşalım dimi. Hep iş hep iş olmaz....
Bu da bizim harnuplu (keçi boynuzu) kekimiz. Devrim keçi boynuzunu çok sever. Alır sürekli işyerinde tüketir. Geçenlerde pazarda yaşlı bir amcanın sattığı tozunu gördü adam ona sattı tabiki:)))

Yoğurtla falan tüketiliyormuş galiba ama bizim evde kimse bakmadı bu toza. Bende kendilerini hamurişlerinde kullanayım bari dedim. İlk deneme kekte oldu.

Malzeme; 1 su bardağı kadar harnup tozu, 3 yumurta, yarım su bardağı fındık yağı, yarım su bardağı süt, 1 su bardağı şeker, bir kabartma tozu, aldığı kadar un...
Fotoğrafta da görüldüğü gibi sanki kakao konmuş gibi hoş bir rengi oldu. Tadı da çok hoş. Ağır bir aroma vermedi harnup tozu. Çocuklardan ve tesadüfen gelen misafirden geçer not aldı kendileri..

Bu arada ben böyle herhangi bir şeyin aromasını eklediğim keke vanilya koymuyorum. Ne kadar doğru bilemem ama vanilya diğer tadı bastırsın istemiyorum....

Tarifimi 71. Porselen  Demlik Çay Saati etkinliğine gönderiyorum.....