.:

8 Temmuz 2011 Cuma

altından kalkabilecek miyim bakalım.....


Ne zamandır iç geçirerek baktığım patchwork çalışmalarına en kolayından başlayayım dedim. Öyle güzel örnekler var ki nette başladıktan sonra yapanların ellerinden saygıyla öpüyorum açıkcası. Ne zor bir şeymiş....
Öğrencilikten kalma (kullanmıyordum) renkli bir nevresim ve beyaz bir çarşafı bir güzel ütüledim önce. Bir hafta oldu ütüleyeli de başlama cesareti dün geldi anca. Dün akşam benim erkekler parka gidince şerit şerit ölçüp kestim parçaları. O şeritleri kestim ama "vazgeçsem mi bu böyle bitermi" olayı da başladı ben de. Bugün de dikmeye başladım. Önce bir beyaz bir rekli şerit düşünmüştüm çok sıradan geldi. Biraz atraksiyon olsun diye bir kareli bir uzun olarak değiştirdim temamı. Yaptıkça baka baka karar vereceğim. Kendi yatağıma yapıyorum büyük olacak. Şuana kadar yukarıdaki kısmı bitti...
İnternette dolaşırken önce şablon hazırladıklarını görmüştüm. Ama ben elimdekileri değerlendirmek, ne yapabileceğimi görmek için her zaman olduğu gibi yeni kumaş almaya karşıyım. Devrim'in ve benim öğrencilikten kalma bir sürü nevresinimiz var. Takım kullandığımdan onlar öylece duruyorlardı. Bu ilk denemeden sıkılmadan alnımın akıyla çıkarsam uygunlarından bir şeyler yapmaya devam edeceğim.....