Balkona yaptığımız minik bahçemiz

Yaz geliyor, bahçe-balkon mevsimi açılır artık. Biz genelde bahçede olduğumuzdan ben balkonu hep ihmal etmişimdir. Bu yıl şöyle biraz renklendirelim dedik. Ada'ya aldığımız kamkat ağacını koyduk. Dün pazardan çiçek fideleri aldım. (Diktim aslında bu kareleri cumartesi çekmiştim) bir de minik bir bahçe yaptık hızlı tarafından.....

 Büyükçe bir köfte tabağı vardı. Cumartesi boşalınca gözüme battı yıkadım hemen. Ada'ya hadi minik bahçe yapalım buna dedim. Hızlıca dondurma çubuklarından bir kulube yaptık. Minik çöplerden bir bank, sehpa....İçine bahçeden kapırdığımız kaktüslerden koyduk. Minik havuz için bir pet şişenin tabanını kesip dekoratif kum doldurduk.

 Arkadaki aleoveramız. Çocuklar biraz fazlaca sulamışlar hayatı kaymış gibi görünüyor o yüzden. Kurtaramazsak anneannemiz yenisini verecek...Şimdilik buraya aktardık bakalım...


Dediğim gibi bunu cumartesi günü hızlıca hazırladık. Şimdi minik aksesuarlar hazırlayıp minik kaktüs alıp yenisini yapacağım ben...


Yorumlar