Taş boyama askı....






 

Taşları boyayarak süslediğim askımla geldim bugün. Dedim ya yeni takıntım taşlar. Nasıl yaparım derken de bu tahta parçasını buldum. (Yeni bir şeylere başlayacak oldum bir alt katları karıştırırım. Ne var işime yarar diye) Kalın güzel bir parça. Sanırım bizim mutfaktan kalmış. Taş boyama ve odunları süsleme konusunda bu bloğa bayılıyorum ben. Burada da esin kaynağım oldu illa ki....

Askıma öncelikle taşları boyayarak başladım. Bir kuş ailesi kendileri. Dalı da tahtaya uygun biçimde yapıştırdım. Dala göre yapraklar çizdim. Arkasına askı aparatı, altlara da askı aparatları yerleştirdim. Kuşlarda yerini aldı ve tamamlandı. Cıvıl cıvıl bir şey oldu.

Şimdi bir marangoz bulmam lazım benim. Yok olmuşlar. Eskiden mahalle aralarında ne çok olurdu. Kıl testere ile kesim yapmak için ve böyle askılar ya da panolar için düzgün tahtalara ihtiyacım var. Sonra epey yapmayı planlıyorum bunlardan....

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Taşları ne ile boyuyorsunuz?
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahşap boyamada kullandığımız akrilik boyalarla boyuyorum. Daha sonra da vernikliyorum....Teşekkür ederim:)))

      Sil
  2. o bloğun takipçilerindenim.çok güzel ve özgün işleri var hele baykuşları inanılmaz.ve senin askılıkta çok şirin olmuş.harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel çalışmaları var ama dimi:)))) Teşekkürler:)))

      Sil
    2. evet hem hoş hem özgün :)

      Sil
  3. çok sevimli:))))) fikir de süper:)

    YanıtlaSil
  4. Güzel çalışma ama duvarda sabit durması önemli. Yani deprem riskiyle yaşıyoruz. Buna da dikkat edersen daha güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk İnsan sanırım dikkatinden kaçtı, askının duvara asılması için arkasında aparatı var. Fotoğraflarda da görülüyor. Ama yine de umarım olası depremde tek sıkıntım böyle bir askı olur. Böyle duyarsız hükümetlerin yönettiği bir ülkede daha neler var...........

      Sil
  5. Harika olmuş, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. Ay Saadeeeet, çok şekeeer, bayıldım yaptığına da fikrine de :)
    Şu siteye ben de bir dalayım mııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dal hemen bayılacaksın siteye. Sen de malzeme de bol.....

      Sil
  7. çok beğendimmm en sevdiğim figürü seçmişsin bayıldım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Hatice saol, bence de hoş bir figür bu:)))

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım ellerinize sağlık saadet hanım.süper olmuş :))

    YanıtlaSil
  10. Ben de çok beğendim Saadetciğim.Eline sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder